رونالدو: برای ششم شدن به منچستریونایتد نیامده‌ام/ مشکل تیم را می‌دانم اما نمی‌توانم بگویم

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، کریستیانو رونالدو می‌گوید از وضعیت فعلی تیمش راضی نیست و منشأ مشکلات این تیم را هم می‌داند اما نمی‌‌تواند آن را فاش کند.

گفته می‌شود رونالدو که تیمش اکنون در رده هفتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و ۱۲ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد،  از پیوستن به این تیم پشیمان شده و ممکن است در پایان فصل شیاطین سرخ را ترک کند. اظهارات جدید ستاره پرتغالی در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورتس احتمال رخ دادن این اتفاق را قوت بخشیده است.

رونالدو گفت: منچستریونایتد باید قهرمان لیگ شود، یا حداقل نایب قهرمان یا تیم سوم. جایگاه دیگری برای منچستریونایتد متصور نیستم. از نظر من، چیزی جز قرار داشتن در جمع ۳ تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس پذیرفتنی نیست. می‌‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. راه دقیق انجام این کار را نمی‌دانم چون یک بازیکن هستم، نه مربی یا رئیس. راهش را می‌دانم اما آن را نمی‌گویم چون اخلاق حکم می‌کند که در جایگاه یک بازیکن نباید چنین کاری را انجام دهم.

وی افزود: منچستریونایتد تیمی است که باید برای کسب افتخارات مهم بجنگد پس باید وضعیت تیم را تغییر دهیم. نمی‌خواهم اینجا در تیمی باشم که برای رده‌های ششم، هفتم یا پنجم می‌جنگد. آمده‌ام که قهرمان شوم و رقابت کنم. تیم ما هم توان رقابت کردن با سایر تیم‌ها را دارد اما الان در بهترین شرایطش نیست و مسیری طولانی برای بهتر شدن دارد.  اگر ذهنیت‌مان را تغییر دهیم می‌توانیم به افتخارات مهمی دست پیدا کنیم.

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ,

ستاره پرتغالی از مقصر جلوه دادن سرمربی جدید تیم، رالف رانگنیک به خاطر وضعیت فعلی شیاطین سرخ خودداری کرد و آن را بیشتر نتیجه ذهنیت نادرست بازیکنان تیم دانست.

رونالدو گفت: تیم ما به یک ذهنیت درست نیاز دارد. بازیکنان تیم باید آمادگی روانی لازم برای به دردسر افتادن در هر مقطعی از بازی را داشته باشند. اسم این باشگاه منچستریونایتد است پس ما هم باید متحد باشیم (یونایتد به معنای متحد است). سیستم زمانی نتیجه می‌دهد که شما در زمین بازی ذهنیت مناسب داشته باشید. مهمترین چیز این است که شما اول از همه به خودتان نگاه کنید و بگویید اگر چه کار کنم بازیکن بهتری خواهم شد.

وی ادامه داد: نمی‌توانم بپذیرم که رویکرد بازیکنان تیم ما کمتر از بازیکنان سه تیم برتری لیگ باشد. گاهی اوقات برای ساختن چیزهای خوب باید بعضی چیزها را خراب کرد. هنوز هم معتقدم که منچستریونایتد می‌تواند فصل خوبی داشته باشد. می‌دانیم که زمان می‌برد تا با ایده‌های سرمربی جدید تیم هماهنگ شویم. باید حرفه‌ای و سختکوش باشیم و اتحادمان را حفظ کنیم. رانگنیک خیلی چیزها را تغییر داده اما او زمان می‌خواهد تا ایده‌هایش را به بازیکنان منتقل کند. می‌دانیم که این کار زمان می‌برد. عوض کردن ذهنیت بازیکنان یک تیم، فرهنگ و سیستم بازی آن آسان نیست اما معتقدم که رانگنیک می‌تواند در انجام این کار موفق باشد.

 

اولین گل رونالدو برای النصر، زردها را از شکست نجات داد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا