پرطرفدارترین پیست های اسکی نزدیک تهران به همراه لیست قیمت

 

پیست اسکی در تهران یکی از پرطرفدارترین ورزش و تفریحات لاکچری و تقریبا گران قیمت می باشد. پیست های اسکی در تهران مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته اند و به خصوص پایتخت نشینان با شروع فصل سرما و بارش برف در ارتفاعات، به سمت پیست های اسکی روانه می شوند تا بتوانند از این ورزش و تفریح مهیج در فضایی ایمن به همراه برف فراوان لذت ببرند.


ورزش اسکی از جمله ورزش هایی است که برای انجام آن نیازمند آموزش و تجهیزات هستید و باید مهارت کافی برای انجام آن را داشته باشید تا بتوانید از آن لذت ببرید. اما خوب است بدانید تفریحات در پیست های اسکی تنها به اسکی محدود نمی شوند، بلکه می توانحتی در روزهای آخر هفته به این پیست ها رفت و از دیگر تفریحات موجود در پیست اسکی لذت برد. در ادامه می خواهیم با پرطرفدارترین پیست های اسکی نزدیک تهران به همراه لیست قیمت آشنا شویم تا اگر قصد رفتن به یکی از پیست های اسکی تهران را دارید بتوانید با اطلاعات مناسب و کافی یکی از آن ها را انتخاب کنید.

 

مجتمع تفریحی توچال

 

هر زمان که صحبت در رابطه با پیست های اسکی تهران پیش می آید، نخستین پیست اسکی که در ذهن همگان تداعی می شود، پیست اسکی توچال می باشد. این پیست یکی از بزرگترین و مجهزترین پیست های اسکی در ایران است که در بخش شمال غربی استان تهران واقع شده است. پیست اسکی این مجموعه در ایستگاه هفت تله کابین توچال قرار دارد و به عنوان مرتفع ترین پیست اسکی تهران و کشور شناخته شده است. بالاترین نقطه پیست اسکی توچال در ارتفاع ۳۹۶۰ متری و پایین ترین نقطه آن نیز در ارتفاع ۳۵۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. جالب است بدانید که پیست اسکی توچال از طرف فدراسیون جهانی اسکی به عنوان پیست اسکی بین المللی شناخته شد.

 

امکانات تفریحی توچال

 

تفریحات توچال تنها به پیست اسکی آن محدود نشده و امکانات تفریحی متنوعی در آن وجود دارد که مهمترین و پرطرفدارترین آن ها تله کابین توچال می باشد. علاوه بر تله کابین امکانات تفریحی دیگری نیز وجود دارند که از جمله اسنوموبیل، تله سیژ چشمه، پیاده روی و کوه نوردی، سورتمه توچال و… می باشند.

 

پیست اسکی توچال کجاست

 

یست اسکی توچال در بخش شمالی تهران و میان رشته کوه های البرز قرار گرفته و برای دسترسی به آن باید خود را به خیابان ولنجک برسانید. خیابان ولنجک را تا انتها پیش بروید و هنگامی که به پارکینگ ورودی توچال رسیدید می توانید خودروی خود را در پارکینگ پارک کنید و مابقی راه را با استفاده از ماشین های برقی تا ورودی توچال طی نمایید.

برپایی چادرهای نوروزی کیش در مکان‌های مجاز
هم اکنون بخوانید

 

قیمت بلیط روزانه پیست اسکی توچال ۱۴۰۰

 

شنبه ها: ۱۴۰ هزار تومان

 

یکشنبه تا چهارشنبه: ۱۸۰ هزار تومان

 

پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل: ۲۱۰ هزار تومان

 

image_1641885998

 

 

پیست اسکی دربندسر

 

در میان پیست های اسکی تهران می توان به پیست اسکی دربندسر اشاره کرد که یکی از مهمترین آن ها می باشد و نزدیک بودن آن به تهران یکی از مزیت های آن به شمار می رود. این پیست در ۵۰ کیلومتری شمال شهر تهران واقع شده است. پیست اسکی دربندسر در سال ۱۳۶۱ افتتاح گردید و به عنوان یکی از اماکن تفریحی تهران در چهار فصل شناخته شد. این پیست اسکی در تابستان ۱۳۹۴ توانست علاوه بر فصل های اسکی، آماده پذیرایی از گردشگران در خارج از فصل اسکی باشد. پیست اسکی دربندسر به جهت داشتن آموزشگاه بین المللی اسکی، دارای بهترین شرایط آموزشی برای علاقمندان به اسکی می باشد. همچنین امکانات تفریحی دیگری همچون دستگاه تله سیژ، دستگاه تله اسکی، دستگاه تله اسکی بشقابی و تله اسکی چکشی در این پیست اسکی وجود دارد.

 

پیست اسکی دربندسر کجاست

 

پیست اسکی دربندسر در ۵۰ کیلومتری شمال شرق تهران قرار داشته و برای دسترسی به آن باید از طریق جاده لواسان خود را به محور لشگرک – فشم برسانید. همچنین مسیر دیگری که وجود دارد استفاده از جاده کرج – گچسر می باشد.

 

قیمت بلیط پیست اسکی دربندسر ۱۴۰۰

 

بلیط کامل روزانه: ۳۳۰ هزار تومان

 

بلیط پیست شب: ۱۸۰ هزار تومان

 

بلیط گردشگر: ۱۰۰ هزار تومان

 

image_1641886008

 

پیست اسکی دیزین

 

یکی از قدیمی ترین و بهترین پیست های اسکی تهران، پیست اسکی دیزین می باشد که از دیرباز تا کنون مورد توجه بسیاری از اسکی بازان و علاقمندان به اسکی می باشد. پیست اسکی دیزین را به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و حرفه ای ترین پیست اسکی ایران و حتی خاورمیانه می دانند و یکی از پیست هایی است که علاوه بر فصل سرما می تواند میزبان خوبی برای اسکی بازان و علاقمندان به اسکی می باشد. درواقع این پیست اولین پیست اسکی کشور به شمار می رود و همچنین از طرف فدراسیون جهانی اسکی جهت برگزاری مسابقات بین المللی تایید شده است. یکی از بهترین ویژگی های این مجموعه داشتن اسکی چمن است که در فصل تابستان هم می توان از آن لذت برد. پیست اسکی دیزین چهار تله کابین دارد که شامل تله کابین شاله، تله کابین قله، تله کابین دره و تله کابین چمن می باشد. مجموعه دیزین دو مدرسه اسکی دارد که یکی از آن ها پایین و در کنار درب ورودی و دیگری داخل پارکینگ بالا قرار دارد.

بیش از ۱۴۲ هزار فرصت شغلی در بخش صنعت کشور ایجاد شد
هم اکنون بخوانید

 

قیمت بلیط پیست اسکی دیزین ۱۴۰۰

 

بلیط روزانه: ۲۵۰ هزار تومان

 

پیست اسکی دیزین کجاست

 

برای دسترسی به پیست اسکی دیزین بهترین مسیر جاده چالوس می باشد. در این صورت می بایست هتل گچسر را در ۶۸ کیلومتری میدان کرج پشت سر گذاشته و خروجی ولایت رود که جاده دیزین می باشد را وارد شوید. این مسیر شما را به پیست اسکی دیزین خواهد رساند.

 

پیست اسکی شمشک

 

پیست اسکی شمشک به عنوان دومین پیست اسکی ایران شناخته می شود که در ۵۷ کیلومتری از شمال شرق تهران واقع شده است. پیست اسکی شمشک نیز از دیگر پیست های بین المللی ایران می باشد که گردشگران و اسکی بازان زیادی آن را برای اسکی و تفریحات زمستانی انتخاب می کنند. مرتفع ترین نقطه این پیست در ارتفاع ۳۰۵۰ متر و پایین ترین نقطه آن در ارتفاع ۲۵۵۰ متری از سطح دریا قرار دارد. پیست اسکی شمشک به عنوان نخستین پیست اسکی ایران در فصل زمستان که اوج اسکی بازی است دارای پیست اسکی شبانه می باشد. در این پیست نورافکن های زرد رنگی را قرار داده اند تا محیط دلنشینی برای اسکی بازان فراهم شود و تا ساعت های بامدادی شب بتوانند به ورزش اسکی بپردازند و لذت ببرند. پیست شب اسکی شمشک از ساعت ۱۸ شروع شده و تا ۲۲ شب ادامه دارد. مدرسه اسکی در پیست اسکی شمشک برای علاقمندان به اسکی وجود دارد که می توانید با ثبت نام در این مدرسه اسکی آموزش های مبتدی تا حرفه ای را آموزش ببینید. لازم به ذکر است که پیست اسکی شمشک به صورت موقت تعطیل می باشد.

 

پیست اسکی شمشک کجاست

 

پیست اسکی شمشک در ۵۷ کیلومتری از شمال شرق تهران قرار دارد و برای دسترسی به آن می توانید از مسیر لشگرک – فشم استفاده کنید. برای این منظور از طریق اتوبان شهید بابایی خود را به جاده لشگرک برسانید و به سمت زردبند حرکت کنید. در این مسیر به حاجی آباد می رسید که باید به سمت اوشان فشم ادامه مسیر دهید. فشم و میگون را که پشت سر بگذارید، شمشک مقابل شما قرار دارد.

 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا