مربی نفت مسجدسلیمان: کمالوند تمایلی به بازگشت ندارد/ روز سختی را برای استقلال رقم می‌زنیم

به گزارش پایگاه خبری خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، امیر محبی در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال اظهار داشت: یکی دو بازیکن از سال گذشته در نفت مانده بودند و کمالوند، تیم را ۲۰ روز قبل از مسابقات تحویل گرفت. مشکلات زیادی داشتیم و مدیران زحمت خود را کشیده‌اند. بدنسازی نکردیم و در برخی پُست‌ها ضعف داشتیم که نتوانستیم برطرف کنیم. عواملی برای موفقیت باید دست به دست هم بدهند و کمبودها را حس کردیم.

وی با بیان اینکه نفتی‌ها می‌دانستند روزهای سختی پیش رو دارند، تصریح کرد:‌ شانس با ما یار نبود و اشتباهات داوری به ضرر نفت شد. تراکتور چند ماه پیش، نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود که حالا یک امتیاز بیشتر از ما دارد. تیم‌های بالاتر از ما وضعیت امتیازی بهتری نسبت به نفت ندارند و فاصله ما یک بازی است. حالا انتظار دارند کمالوند معجزه کند. ۴۰ جلسه تمرینی ما در دو ماه گذشته، پشت دروازه برگزار شده است که این برای یک تیم لیگ برتری امکان‌پذیر نیست.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد نظر فراز کمالوند برای بازگشت به این تیم گفت: مسئولان خیلی تمایل دارند او در نفت بماند، اما هر چه از کمالوند خواهش کردیم، وی تمایلی به بازگشت نداشت. مانند سربازی که هیچ احتمالی نمی‌رود که در جنگ پیروز شود، تا آخرین لحظه برای سربلندی نفت تلاش می‌کنیم. پنج شش بازیکن خود را در اختیار نداریم و شرایط روحی بازیکنان خوب نیست. مطمئن باشید بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند. از پیش بازنده نیستیم و روز سختی را برای استقلال رقم می‌زنیم.

برگزاری مراسم بزرگداشت یزدانی خرم در حزب موتلفه
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا