دیماه آخرین فرصت بازدید از نمایشگاه بین المللی انسان در جستجوی منابع

 

نمایشگاه ” انسان در جستجوی منابع ”  پس از دوماه فعالیت در روز جمعه ۲۴ دیماه ۱۴۰۰ پایان می یابد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، موزه ملی ایران طی اطلاعیه ای به اطلاع علاقمندان رساند که نمایشگاه ” انسان در جستجوی منابع ”  پس از دوماه فعالیت در روز جمعه ۲۴ دیماه ۱۴۰۰ پایان می یابد.

 

لذا چنانچه قصد بازدید از این نمایشگاه را دارید در فرصت باقیمانده می توانید بین ساعات ۹ تا ۱۶ در سالن نمایشگاه‌های موقت موزه باستان‌شناسی و هنر دوران اسلامی با رعایت شیوه‌نامه‌ بهداشتی از این نمایشگاه بازدید کنید.

 

انسان در جستجوی منابع حاصل تلاش مشترک موزه معدن آلمان در بوخوم و موزه ملی ایران است که هدف آن نمایش پیشینه و سرگذشت تجارب و دستاوردهای انسان در استخراج معادن، تامین منابع برای ساخت ابزار و توانایی های فنی، استخراج منابع و افزودن آنها به دارایی ها و داشته های بشری است که منجر به گسترش فناوری ها، شکل‌گیری حرفه ها، داد و ستد و تخصصی شدن صنایع شد.

 

حضور آثار بیش از ۱۵ کشور در این نمایشگاه شامل بیش از ۲۰۰ اثر از مناطق مختلف جهان از جمله یافته های معادن نمک اتریش، تبردستی پارینه سنگی از الجزایر یا نقش برجسته لینارس از اسپانیا که هر یک نماد ارزشمند تعامل انسان با میراث طبیعی است، به نمایش درآمده است.

 


انتهای پیام/

برگزیدگان مسابقه «رسانه خلاق، جامعه پویا» معرفی می‌شوند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هفت =

دکمه بازگشت به بالا