دعوت از ۴۰ بازیکن به اردوی تیم فوتسال جوانان/ صانعی پس از تأیید هیئت رئیسه به تمرین می‌رود

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال جوانان از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ لغایت ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ در مرکز ملی فوتبال برگزار آغاز شد.

بازیکنان دعوت شده باید در قالب دو گروه ۲۰ نفره، در حدفاصل زمانی تعیین شده در مرکز ملی فوتبال حاضر شوند.

احسان اصولی صفار سرپرست کمیته فوتسال و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی‌فر رئیس مرکز ملی فوتبال و حسین شمس مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در فوتسال، در حاشیه برگزاری این اردو حضور داشتند.

اصولی درباره لیست و نحوه دعوت از بازیکنان اظهار داشت: این بازیکنان بر اساس بانک اطلاعاتی موجود نزد کمیته فوتسال به اردو دعوت شدند. با توجه به کمبود وقت و در پیش بودن مسابقات کافا، لازم بود این اردو تشکیل شود و فردا به محض اینکه سرمربی انتخاب شود، به اردو اضافه خواهد شد.

ورود گروه اول: سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ساعت ۱۰
خروج گروه اول: پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ساعت ۱۴
ورود گروه دوم: پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ساعت ۱۵
خروج گروه دوم: یکشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ساعت ۱۴

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

گروه اول: علیرضا بابایی و میلاد براهوئی (قم)، محمد نصیری و علیرضا فریدونی و امیرحسین صبوحی (مرکزی)، محمد مهدی اسماعیل‌پور (قزوین)، مهدی دودانگه، عرفان محمدپور و محمد متین غضنفری (اصفهان)، امیرحسین امین جعفری و میلاد رجب‌زاده (چهار محال و بختیاری)، امیرحسین تقوی و صادق حمزه‌ای (البرز)، امیر رحیم‌زاده (تهران)، محمد حسین بازیار، علی جوذری و امین مراد احمدی (هرمزگان)، آرتا رضایی و سوران بالکانه (کردستان) و رضا اوجاقی (آذربایجان شرقی).

گروه دوم: عرشیا رجبی (گلستان)، سبحان قنبری (لرستان)، شهاب افزون، محراب پورجعفر و محمدرضا آرا (گیلان)، افشین سروش و امیر مرادی (آذربایجان غربی)، امیر حمزه صدیق‌زاده (آذربایجان شرقی)، رضا بابا نظری و مجتبی کامران (مرکزی)، امیرحسین دهقانی، علی اسپید و محمد امین سالاری (هرمزگان)، اسماعیل مهماندوست (قم)، شایان اکبری و امین جعفری (اصفهان)، علیرضا مختارآبادی و سبحان رضاپور (کرمان)، علیرضا زارعی و عادل سروری (خراسان رضوی).

روزنامه عربستانی: النصر، رونالدو را از الهلال ربود!
هم اکنون بخوانید

همراه داشتن کارت بیمه ورزشی و تست PCR مربوط به ۴۸ ساعت قبل از شروع اردو الزامی است. در غیر این صورت از اسکان و پذیرش بازیکن ممانعت می‌شود.

به گزارش تسنیم، این گزینش در حالی انجام شده که هنوز سرمربی تیم فوتسال زیر ۱۹ سال مشخص نشده است. علی صانعی که با کمیته فوتسال به توافق کامل رسیده، نفرات دعوت شده را انتخاب کرده و پس از قطعی شدن سرمربیگری خود در تیم زیر ۱۹ سال در نشست فردا (چهارشنبه) هیئت رئیسه فدراسیون، به تمرینات اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا