حسادت؛ انگیزه مرد جوان در حریق عمدی خودروهای گران قیمت

 

​رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که خودروهای گران قیمت را در شمال تهران به آتش می کشید خبر داد و گفت: متهم انگیزه حریق را حسادت اعلام کرد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، سرهنگ ” جلیل موقوفه ای” اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره حریق عمدی خودرو های مدل بالا و گران قیمت در محله نارمک،  بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات کلانتری ۱۲۷ نارمک قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحقیقات محلی و پالایش اطلاعات به دست آمد در محدوده جغرافیای جرم،  ماموران  به دست آوردند جوانی حدودا ۲۵ ساله با کلاه مشکی و صورت پوشیده با ریختن مواد اشتعال زا بر روی خودروهای گران قیمت آنها را به آتش می کشد.

 

این مقام پلیسی افزود: در بررسی بعمل آمده هویت و محل سکونت این مرد جوان  محله  نامجو شناسایی و با اخذ مجوزهای  قضائی متهم در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش  دستگیر شد .

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت : متهم در کلانتری به بزه انتسابی معترف و اظهار کرد:  با توجه به وضعیت مالی ضعیف خانوادگی،  انگیزه خود را از انجام این اعمال، حسادت به داشتن خودروهای گران قیمت اعلام کرد.

 

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی خسارت وارده به مال باختگان را بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند و متهم به همراه ۴ شاکی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

 


انتهای پیام/

مرگ قاضی منصوری رسماً تأیید شد/پلیس بخارست: خودکشی است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا