انتقاد بازیکن پیشین پرسپولیس از مدیران قبلی: جلوی در باشگاه، لبوفروشی هم می‌کردند می‌توانستند درآمدزایی کنند

جمشید شاه‌محمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: وزارت ورزش از گذشته تاکنون مقصر این اتفاق است، چرا که این وزارتخانه مدیران را در رأس دو باشگاه می‌گذارد. این بدهی‌ها را چه کسی بالا آورده است؟ مدیران منصوب وزارت ورزش. وقتی افراد بی‌لیاقت مدیریت دو باشگاه را به دست می‌گیرند، وضع همین می‌شود. شاید این اتفاق آقایان را به خودشان بیاورد.

وی ادامه داد: من که در این مملکت کاره‌ای نیستم، بلدم دو ساعته پول در بیاورم، اینها که ادعای اقتصاددانی دارند، چطور این همه بدهی آورده و یک ریال هم درآمدزایی نکرده‌اند؟! از برند پرسپولیس و استقلال چقدر می‌شود درآمدزایی کرد؟ شما جلوی در باشگاه لبوفروشی هم کنی، چون قرمز رنگ است، می‌توانی برای باشگاه درآمد داشته باشی، اما مسئله این است که اینها آمده‌اند جیب خودشان را پر کنند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: من نگران تیم ملی هستم و می‌ترسم دامنه این حذف شدن‌ها به تیم ملی هم برسد. بالاخره وقتی ببینند با حذف تیم‌های ایرانی باز هم تغییری در خط مشی مالی آنها اتفاق نیفتاده، ممکن است محرومیت‌هایی برای کل فوتبال ایران در نظر بگیرند. وقتی آقایان سندسازی می‌کنند باید بدانند AFC و فیفا این چیزها را می‌فهمند. فوتبال برای آقایان شده سکوی پرتاب. کدام‌شان از اینجا به مجلس و شورای شهر نرفتند؟ آن وقت پیشکسوت بیچاره باشگاه چیزی برای خوردن ندارد و برخی حتی خانه اجاره‌ای هم ندارند. ما خیلی پیشکسوت گرفتار داریم.

شاه‌محمدی با اشاره به اینکه سرخابی‌ها بهتر است یکی دو سال سراغ بازیکن گران داخلی و خارجی نروند تا بدهی‌ها صاف شود، خاطرنشان کرد: مگر واجب است وقتی پول ندارید بازیکن خارجی بگیرید؟ یکی دو سال از فوتبال پایه استفاده کنید. زمان علی پروین بی‌پولی بود و بازیکن به عشق پیراهن بازی می‌کرد. از حسین عبدی که ۱۸ سال برای این تیم بازی کرده بپرسید چقدر از پرسپولیس پول گرفته است. حالا زمانه عوض شده است. دیگر کسی اینطوری بازی نمی‌کند و همه گرفتار هستند، اما پرسپولیس و استقلال یکی دو سال بازیکن گران نخرند. یک مدیریت درست بیاید و زیرساخت‌ها را درست کند. اگر فروشگاه زده بودند، با پول فروش محصولات باشگاه با برند پرسپولیس و استقلال کلی درآمد داشتند و هر کسی نمی‌توانست پیراهن و تجهیزات باشگاه را بفروشد و ریالی به سرخابی‌ها نرسد.

جام جهانی قطر| دشان: بازی مقابل لهستان چالش سختی بود اما امباپه حلال مشکلات است
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا