امیدوارم راه و روش حاج قاسم در همه مسئولان جاری و ساری شود

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ نسبت به اصلاح واقع بینانه درآمدهای مالیاتی استان کرمان در سال آینده اقدام کند.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، محمدمهدی زاهدی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از ملت رشید و بصیر کشور به ویژه هم استانی های عزیزم تشکر می کنم که در دومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم عزیز سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند هر چند ظاهر فیزیکی سردار سلیمانی در بین ما نیست، روح و منش او هم همچنان حضور دارد، ان‌شاالله راه و روش حاج قاسم در همه مسئولان کشور به ویژه ما خادمان ملت جاری و ساری شود.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه، سازمان امور مالیاتی، کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱، کمیسیون اقتصادی، هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ۶ سال گذشته متوسط رشد درآمدهای مالیاتی استان کرمان حدود ۲ درصد بوده و میزان آن حدود ۹ هزار میلیارد تومان است، اما مشخص نیست این میزان درآمد بر چه اساسی در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافته، یعنی افزایش معادل ۱۲۸.۵ درصد؛ این موضوع موجب فشار مالیاتی به اصناف، تولیدکنندگان و صنایع استان می شود و از هم اکنون نارضایتی خود را اعلام کرده اند.


وی ادامه داد: اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، صنایع بزرگ و کوچک استان کرمان درخصوص افزایش درآمدهای مالیاتی استان در لایحه بودجه سال آینده اعتراض دارند. درخواست دارم برای جلوگیری از تبعات این پیشنهاد در لایحه بودجه سال آینده کمیسیون تلفیق و کمیسیون اقتصادی با همراهی سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه نسبت به اصلاح واقع بینانه درآمدهای مالیاتی استان اقدام کنند.

خرمشهر پس از 36 سال
هم اکنون بخوانید


این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در لایحه بودجه آمده است که مازاد درآمد مالیاتی به صندوق پیشرفت و عدالت استان واریز می شود، مگر با این مبلغ ابرکهکشانی که در لایحه بودجه آمده، اضافه درآمدی داریم که به صندوق مذکور واریز شود؟ چگونه انتظار دارید که عدالت اجتماعی و توازن منطقه ای در استان برقرار شود.


زاهدی خاطرنشان کرد: هر ساله در استان کرمان به ویژه در شرق و جنوب آن شاهد سیلاب های مخربی هستیم، از دولت انتظار داریم که مطالعه دقیق کارشناسی برای مهار این سیلاب ها را به عمل آورده و اجرایی کند و جبران خسارت به فوریت انجام شود.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا