مستند سینمایی «۷۲ ساعت» توانست به آمار بیش از نیم میلیون مخاطب در پلتفرمهای اینترنتی برسد.
به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانهای اوج، مستند سینمایی «۷۲ ساعت» به کارگردانی مصطفی شوقی در طی یک هفته عرضه اینترنتی به آمار ۶۰۰ هزار مخاطب در پلتفرمهای اینترنتی رسید.
«۷۲ ساعت» از هفته گذشته و همزمان با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سایت مستند به نشانی (https://72hoursdoc.com) و همچنین پلتفرمهای اینترنتی فیلیمو، فیلمنت، نماوا و عماریار عرضه شد که توانست به آمار بیش از ۶۰۰ هزار بازدید در یک طی هفته برسد.
این مستند سینمایی شنبه شب نیز از شبکه سه سیما روی آنتن تلویزیون رفت.
تولید مستند «۷۲ ساعت» دو سال به طول انجامیده که در آن برای اولین بار در گفتوگو با نزدیکترین افراد ایرانی و عراقی به شهید سلیمانی روایتی از سه روز پایانی زندگی حاج قاسم را روایت میکند.
مستند «۷۲ ساعت» به تهیهکنندگی مهدی مطهر، تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانهای اوج است.
انتهای پیام/