پیش‌بینی ۱۱ مرحله اردو برای ملی‌پوشان پاراشنا/ ایزدی: بهترین‌ها به پاراآسیایی ۲۰۲۲ می‌روند

علیرضا ایزدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برگزاری اردوی تیم ملی پاراشنا به منظور کسب آمادگی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهار داشت: اولین مرحله اردو روزهای ۱۰ تا ۱۶ دی ماه در تهران برگزار شد و ۲۲ شناگر نیز دعوت شدند. امسال و با توجه به عدم برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور، چند رکوردگیری غیرمتمرکز در نقاط مختلف انجام شد و نفرات برتر آنها به اردو دعوت شدند تا شرایط‌شان سنجیده شود.

وی ادامه داد: اسامی ۲۷ شناگر در لیست اولیه یا همان لیست بلند قرار داده شده و در بین آنها حتی نفراتی حضور دارند که در این اردو حضور نداشتند اما هر زمان که خودشان را به سطح خوبی برسانند، می‌توانند در لیست اصلی هم قرار بگیرند.

مربی تیم ملی پاراشنا گفت: خرداد ماه سال ۱۴۰۱ رقابت‌های قهرمانی کشور را داریم که زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود. فکر می‌کنم براساس نتایجی که در آن رقابت‌ها ثبت خواهد شد، نفرات اصلی برای اعزام به بازی‌های پاراآسیایی را انتخاب خواهیم کرد.

ایزدی با اشاره به اینکه ۴ شناگر اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جوانان نیز در این اردو حضور داشتند، عنوان کرد: محدودیتی در تعداد نفرات اعزامی نداریم اما با توجه به اینکه کاروان ایران به صورت کیفی راهی هانگژو خواهد شد، بر همین اساس کسانی که شانس مدال داشته باشند یا شرایط‌شان خوب باشد، در لیست قرار می‌گیرند.

«شاهین ایزدیار تنها مدال‌آور شنای ایران در دوره قبلی بازی‌های پاراآسیایی بود. چقدر احتمال مدال‌آوری سایر شناگران ایران در هانگژو وجود دارد؟» ایزدی در پاسخ به این سوال گفت: یک سال بعد از بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، یعنی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹، سینا ضیغمی‌نژاد به مقام پنجم دنیا رسید. بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم که تعداد شناگران بیشتری در هانگژو صاحب مدال شوند. همین این مسائل بستگی به روند تمرینات و آماده‌سازی ملی‌پوشان دارد که امیدوارم آنها با رکوردهای خوبی آماده اعزام شوند.

لیگ برتر انگلیس| پیروزی نوریچ در جدال قعرنشینان و ادامه تیره‌روزی‌های شاگردان رانیری
هم اکنون بخوانید

وی با اشاره به اینکه ۱۱ مرحله اردو برای ملی‌پوشان پاراشنا تا زمان اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو پیش‌بینی شده است، در پاسخ به این سوال که آیا امکان تغییر محل تمرینات ورزشکاران در مراحل بعدی اردو وجود دارد یا خیر؟ عنوان کرد: باید به مسئولان صحبت کنیم تا ببینیم آیا امکان استفاده از استخرهای ۹ دی یا آزادی وجود دارد. این استخرها ۵۰ متر هستند و ملی‌پوشان می‌توانند شرایط بهتری را در تمرینات تجربه کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا