دانلود جوکر فصل دوم قسمت سوم { سریال جوکر فصل ۲ قسمت ۳ } کامل

دانلود جوکر فصل دوم قسمت سوم کامل قانونی ، دانلود سریال جوکر فصل ۲ قسمت ۳ با حجم نیم رایگان که در ادامه می توانید به دانلود قسمت ۳ فصل ۲ جوکر بپردازید با ترافیک نیم بها و کیفیت عالی.


سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و اجرای سیامک انصاری در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این قسمت سوم جوکر فصل دوم وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، آرش نوذری و بهنام تشکر به هنرمندی پرداخته اند.


===============


برای دانلود جوکر فصل ۲ دوم قسمت ۳ سوم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.


دانلود جوکر فصل دوم قسمت سوم


===============


 


 


۲۰۲۲۰۱۱۰_۱۹۳۱۴۸


 


شرکت کنندگان فصل دوم جوکر


در فصل جدید جوکر ۸ هنرمند دیگر به این مهمانی خاص دعوت شده‌اند. مهمانی‌ای که در آن، اگر بخندی، باختی.


  1. هومن برق‌نورد
  2. بهنام تشکر
  3. آرش نوذری
  4. سپند امیرسلیمانی
  5. عباس جمشیدی
  6. شهرام قائدی
  7. ایمان صفا
  8. وحید آقاپور


 


داستان و روش مسابقه جوکر


اعتماد نو به نقل از برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!


قوانین مسابقه و سریال جوکر فصل ۲ قسمت ۳


جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.


هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند. برای دانلود سریال های ایرانی دیگر به لینک مورد نظر مراجعه کنید.


یررسی شیوه بازی بهنام تشکر در جوکر


چگونه می‌خنداند؟


درکل سکوت کرده بود و برای خودش یک گوشه‌ای راه می‌رفت. کم پیش می‌آمد در بحث‌ها مشارکت کند یا بخواهد تیکه‌ای بیندازد و کسی را بخنداند. فقط موقع زدن هولاهوپ، آنقدر خوب و حرفه‌ای این کار را اجرا کرد که نظر همه را جلب کرد اما باز هم خنده نگرفت.


در قسمت دوم فصل سوم جوکر وقتی آرش نوذری کارت زرد انفعال گرفت فکر کردیم خب طبیعتا باید یک کارت زرد انفعال هم به تشکر می‌رسید اما بلافاصله ضعفش را جبران کرد. جذاب‌ترین بخش قسمت دوم جوکرتایم بهنام تشکر بود. هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد شخصیتی مثل بهنام تشکر با آن همه جدیت چنین ایده جذابی طراحی کند و خودش هم آن وسط بالاوپایین بپرد و غش غش بخندد.


چگونه نمی‌خندد؟


کلافه بود. راه می‌رفت و سرش را اینطرف و آنطرف می‌گرفت و می‌گفت دارم می‌میرم. اما قیافه‌اش در تمام این شرایط کاملا جدی بود. موقع جوکرتایم عباس جمشیدی‌فر هم دهانش را باز گذاشته بود تا خنده‌اش معلوم نشود.


در قسمت دوم اعتراف کرد که وقتی نمی‌تواند تحمل کند بلند می‌شود و یواشکی قایم می‌شود یک گوشه. یک جورهایی شبیه روشی که بیژن بنفشه‌خواه برای فرار از خندیدن داشت. یکبارهم به خاطر  اینکه سرش را کرده توی یخچال اخطار گرفت.


کجا خندید؟


چندباری حس کردیم که صورتش حالت لبخند به خودش گرفته اما خب زنگی به صدا در نیامد. تا اینکه در قسمت دوم بالاخره وسط جوکرتایم سپند امیرسلیمانی، به حرکات عباس جمشیدی‌فر و وحید آقاپور خندید و اولین کارت زردش را گرفت.


نظرات کاربران در مورد جوکر فصل ۲ قسمت ۳


  • بهتون پیشنهاد مینم حتما نگاهش کنید خبلی خندست
  • بی نظیر .فقط عباس جمشیدی
  • بی نظیر واقعا تو این اوضاع جامعه فقط این یک ساعت رو از ته دل میخندیم هر هفته
  • من عاشق جوکرم اینقدر عاشقشم که هر قسمت را ۳ بار دیدم عالی ممنونم
  • باور کنید اینقدر خندیدم که اشک از چشمام میومد..خلاصه تو این اوضاع حالم یکم خوب شد
  • فقط جوکر تایم بهنام تشکر و قیافه ایمان صفا و عباس جمشیدی
  • عالی به نظرم بهترین اعتماد نو به نقل از برنامه ای که تا حالا ساخته شده


بیوگرافی عباس جمشید پدیده فصل دوم جوکر قسمت سوم


عباس جمشیدی‌فر (زادهٔ ۱۷ شهریور۱۳۵۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. در ۱۵ سالگی به بازیگری علاقمند شد تا اینکه به آموزشگاه استاد سمندریان رفت و در نهایت با تئاتر در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۷ ساله بود بصورت جدی شروع کرد. بعد از نزدیک به هفت سال کار تئاتر در سال ۱۳۸۶ با سریال «روزگار خوش حبیب آقا» به کارگردانی مهدی مظلومی و نویسندگی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد. ایشان سپس در نوروز ۸۷ در مجموعه «پیامک از دیار باقی» سیروس مقدم بازی کرد.


با سریال روزگار خوش حبیب آقا در نوروز ۸۶ به شدت دیده شد تا اینکه با حضور در مجموعه های «باغ شیشه ای» و «سه دونگ سه دونگ» به شهرت رسید. او تاکنون در پنج کار سینمایی هم بازی کرده که اولین آن در سال ۱۳۸۶ بنام فیلم «دیوار» بود که گلیشفته فراهانی هم حضور داشت.


پایان رپرتاژ آگهی

ظرفیت عظیم همکاری در حوزه پتروشیمی بین ایران و چین/ با کمک چینی‌ها می‌توان 4 میلیون شغل ایجاد کرد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا