دانستنی های جراحی سینه با دکتر بیژن فریدنیا

به گزارش اعتماد نو به نقل از برنا، جراحی سینه جزو دسته جراحی زیبایی است که در سرتاسر کره زمین بین بانوان طرفدار بسیاری دارد و آمار انجام این جراحی روز به روز در حال افزایش است. تصمیم گیری برای بزرگ کردن سینه یکی از مهمترین تصمیمات زندگی یک خانم است. اهمیت آن هم در پیامدهای زیبایی شناختی و هم در خطرات احتمالی است که این عمل ممکن است به همراه داشته باشد.


به همین دلیل، هر فردی که بزرگ کردن سینه خود را با استفاده از عمل پروتز سینه انتخاب می کند، سوالات زیادی دارد و با مسائل زیادی روبرو است که با کمک این مقاله گرآوری شده توسط دکتر بیژن فریدنیا بیشتر به آن می پردازیم.


اگرچه تکنولوژی با سرعتی جهشی در حال پیشرفت است و تولیدکنندگان مختلف تلاش می‌کنند تا عمر مفید پروتز سینه را افزایش دهند، حقیقت این است که در حال حاضر نمی‌توان با امنیت کامل تضمین کرد که شکل پروتز در طول زمان تغییر نکنند. همچنین قانونی وجود ندارد که تعیین کند چند بار این پروتزها باید تعویض شوند، زیرا این امر هم به مواد و هم به عوامل متعدد بستگی دارد. آنچه مسلم به نظر می رسد این است که به احتمال بسیار زیاد آنها باید هر چند سال یکبار توسط بیمار معالج مورد بررسی قرار بگیرند تا اطمینان از سلامت کامل شکل پروتز سینه حاصل شود.


وقتی امکان انجام عمل جراحی پروتز را به ذهن خود وارد می کنیم، یکی از اولین چیزهایی که به آن فکر می کنیم عواقبی است که ممکن است داشته باشد. مسلم است که در حین تصمیم گیری برای پروتز سینه، مشکلات ناشی از آن نیز برای ما مهم و قابل توجه می شود. بنابراین بهتر است قبل از انجام این کار، به خوبی دانش خود را در همه موارد مرتبط با پروتز دائمی سینه افزایش دهید و با طیف وسیعی از دانش، اقدام به انجام این کار کنید.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت به مناسبت درگذشت عضو سابق هیات مدیره بانک
هم اکنون بخوانید


جراحی سینه + دکتر بیژن فریدنیا + جراحی بینی


انواع جراحی زیبایی سینه


جراحی زیبایی سینه به دسته های مختلفی تقسیم می شود که شما می توانید با توجه به ایده آلی که دارید عمل مورد علاقه خود را انجام دهید و به اندام دلخواه خود برسید، چند عدد از معروف ترین زیر شاخه های ماموپلاستی عبارتند از :


جراحی پروتز سینه


پروتز سینه جزو یکی از معروف ترین نوع جراحی زیبایی سینه می باشد و هدف آن بهبود سایز و بزرگ گردن اندازه سینه است که یکی از زیر شاخه های بسیار پر کاربرد در مامو پلاستی می باشد.


لیفت سینه


اگر از سایز بزرگ سینه خود راضی نیستید و وزن اضافی آن موجب افتادگی آن شده می توانید با کاهش حجم آن، سینه خود را به بالا لیفت کنید و حالت آن را سفت و رو به جلو می کند، با کمک این عمل می توانید لباس های مورد علاقه خود را به راحتی بپوشید و دیگر نگران فرم سینه خود نباشید.


جراحی بازسازی سینه


هر ساله تعدادی از بانوان مبتلا به بیماری سرطان سینه می شوند و اکثر آن ها برای بهبودی باید عمل تخلیه سینه را انجام دهند تا از آن غده سرطانی خلاص شوند.


پس از بهبودی اگر خانم ها تمایل به بازسازی بافت سینه داشته باشند می توانند عمل پروتز سینه را انجام دهند و سایز مطابق با سینه دیگر خود داشته باشند.


عوارض ناشی از پروتز سینه


اکثر بیمارانی که تحت این نوع عمل قرار می‌گیرند، به ندرت دچار عوارض پروتز سینه می‌شوند، اما گاهی اوقات ممکن است این مشکلات نیز اتفاق بیفتد. برخی دیگر از عوارض های جراحی نیز ممکن است در طول زمان ایجاد شوند. با این حال بهتر است که شما قبل از انجام این کار، تمامی جوانب را در نظر بگیرید و با آگاهی از نحوه بروز هرکدام از این مشکلات، خود را برای اتفاقات و مصائب احتمالی آماده کنید.

هوای کارگران را در این شرایط سخت داشته باشیم
هم اکنون بخوانید


برخی از شایع ترین عوارض جدی که ممکن است نیاز به برداشتن و تعویض پروتز داشته باشد عبارتند از:


  • عفونت
  • پارگی کسپول پروتز
  • تغییر در شکل سینه


زنانی که پروتز سینه دارند باید در طول زندگی خود معاینه منظم داشته باشند. و هنگامی که متوجه هر گونه ناهنجاری شدند، باید سریعاً با پزشک خود تماس بگیرند.


نتیجه گیری:


انسان ها در طول عمر خود حق انتخاب دارند که جراحی پلاستیک انجام بدهند یا ندهند ! هیچ اشکالی ندارد اگر شما خواهان انجام عمل زیبایی ماموپلاستی یا جراحی بینی باشید و تنها موردی که قابل ذکر است؛ انتخاب یک دکتر عالی با مواد درجه یک است.


اگر جراحی به درستی انجام شود امکان عفونت بسیار کم است و مراجعه کننده می تواند از نتایج عمل خود بسیار راضی باشد.


دکتر بیژن فریدنیا (  https://drbijanfaridnia.com )  با سال ها تجربه به عنوان عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می تواند اندام مورد علاقه شما را به صورت کاملا طبیعی به شما عزیزان هدیه دهد.


منبع: دکتر بیژن فریدنیا


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا