منصوریان: بودجه باشگاه‌های صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان باید ۵۰۰ یا ۶۰۰ میلیارد در سال باشد/ جان کندیم تا ۲ گل‌مان را حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار صنعت نفت مقابل نفت مسجدسلیمان که با برتری دو گله تیمش همراه بود، اظهار داشت: بابت کسب سه امتیاز به هواداران آبادانی تبریک می‌گویم. بچه‌های تیمم امروز خیلی جانانه و فیزیکی بازی کردند. باید مشکلات بازیکنان را حل کنیم تا با روحیه وارد زمین شوند. آنها از جنس آبادان هستند و شرایط هواداران را می‌دانند. ما در ۱۰ دقیقه آخر به خاطر اخراجی که داشتیم تحت فشار قرار گرفتیم. ما ابتدای به ساکن به سه امتیاز فکر می‌کردیم و در بازی‌های گذشته هم که باختیم روند خیلی خوبی داشتیم، اما پیروزی شامل حال‌مان نشد. امروز بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. مقابل نفت یکی دو بازیکن را نداشتیم و شروین بزرگ را هم دقیقه ۹۰ به خاطر مشکلات گوارشی از ترکیب کنار گذاشتیم. نقش او را به بیت‌سعید و غبیشاوی دادیم که از همه راضی هستم. به حریف خسته نباشید می‌گویم، دیروز هم نوید بازی خوب داده بودم که این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داد: امروز فرماندار به رختکن ما آمد. خوشحال شدم که راحت و بدون حاشیه با بچه‌های ما صحبت کرد. او خوزستانی است و مشکلات آبادان را خیلی خوب درک کرده و به بچه‌ها قول داد با توجه به دستور استاندار در این هفته مشکل نامه شورای تأمین حل شود و با توجه به اعلام آمادگی پالایش پخش امیدواریم تا پایان هفته مشکلات مالی بچه‌ها هموارتر و رفع شود.

منصوریان در مورد اخراج امید حامدی‌فر تصریح کرد: با توجه به اینکه این بازیکن جوان و آینده‌دار است، نیاز به یک کار خوب روانشناسی دارد. از دست او خیلی ناراحتم، چون بازی‌های ما فشرده است و ۱۵ دقیقه به شدت تحت فشار بودیم و جان کندیم تا دو گل را حفظ کنیم. اخراج او صد درصد درست بود. امید هم تیم را از خودش در بازی بعد محروم کرد و هم ۱۷ دقیقه به ما آسیب بسیار شدید فیزیکی زد. در مجموع لازم است که گروه فنی به اتفاق طالب ریکانی با او صحبت کنند. این بازیکن در چند وقت گذشته یک بار چهار کارته شده است و یک بار هم اخراج. همین‌طور که تعداد کارت‌های زرد او باقی ماند. با توجه به اینکه سنش کم است کار او را روی بی‌تجربگی می‌گذاریم. در آسیا چنین صحنه‌هایی را هیچ داوری گذشت نمی‌کند.

3 مسابقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر امشب برگزار می‌‌شود
هم اکنون بخوانید

وی درباره داوری بازی صنعت نفت آبادان – نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امروز داور فوق‌العاده بود و واقعاً خوب قضاوت کرد. من چندین سال است که قضاوت مهدوی را می‌بینیم و تیم داوری او خیلی خوب بودند. روی گلی هم که برای ما مردود اعلام شد، آن صحنه آنقدر سریع اتفاق افتاد که متوجه نشدم. هنوز فیلم آن صحنه را ندیدم و اگر گل دوم را نمی‌زدیم شاید به مشکل می‌خوردیم. از عملکرد داوری راضی هستیم، نه به این دلیل که پیروز شدیم. ما در بازی با مس رفسنجان هم شکست خوردیم، ولی اعتراض‌مان به داوری به خاطر شکست نبود.

 

وی با بیان اینکه نمی‌تواند ناراحتی خودش را بابت غیبت امید حامدی‌فر نشان ندهد، خاطرنشان کرد: او ما را از وجود خودش محروم کرد و به تیم آسیب زد. ریکانی و ما باید با این بازیکن صحبت کنیم.

سرمربی صنعت نفت در مورد لیست بازیکنان ورودی و خروجی خود در نقل‌وانتقالات زمستانی بیان کرد: ما بضاعت آنچنانی نداریم که مانند تیم‌های بزرگ لیست ورودی و خروجی داشته باشیم. روز ششم بهمن به آبادان بازمی‌گردیم و در این مدت باید بازی‌ها را بررسی کنیم تا بدانیم در چه پستی نیازمند بازیکن هستیم. اگر پول بازیکنان بیاید، انگار ۱۰ بازیکن خریدیم. فعلاً به دنبال جذب منابع مالی هستیم و از فرماندار خوب، باحال و فوتبالی آبادان تشکر می‌کنم.

منصوریان درباره غیبت ادامه‌دار هواداران در ورزشگاه‌های فوتبال گفت: اگر قرار بود هواداران استقلال و پرسپولیس یک هفته به صورت آزمایشی به ورزشگاه بیایند، به همه تیم‌ها کم‌لطفی شد. این کار را برای شهرهای دیگر هم تست می‌کردید. حالا هم که وضعیت آبی است. اجازه بدهید تماشاگران به ورزشگاه بیایند و شعرهای معروف خود را بخوانند تا تیم ما جان بگیرد. روز گذشته (جمعه) ۵۰ هوادار به محل تمرین ما آمدند که دو روز برگزار نشدن تمرینات را جبران کردند. تا سویه «اومیکرون» کرونا جان نگرفته است، اجازه بدهید هواداران به ورزشگاه‌ها بیایند. حیف است که مردم آبادان را فقط در تمرینات ببینیم.

وی درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ تصریح کرد: من سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و افتخار حضور در تیم ملی را دارم. این زخم و تاولی که ترکیده و آسیب آن به استقلال و پرسپولیس خورده، چند سال پیش باید پانسمان می‌شد. این مشکل همان زمان با پانسمان و چسب زخم حل می‌شد، اما از لحظه‌ای که فهمیدند سرخابی‌ها در حال حذف هستند، ایران به تکاپو افتاد. چرا همه کارها را دقیقه ۹۰ انجام می‌دهیم؟ ما که می‌دانستیم دو باشگاه امکانات ورزشی مشترک دارند، اموالی ندارند و زیر نظر وزارت ورزش هستند.

حذف کاراته از جمع فدراسیون‌های المپیکی با استعلام کمیته ملی المپیک/ انتخابات در موعد مقرر برگزار می‌شود؟
هم اکنون بخوانید

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه سرخابی‌ها به‌سختی خصوصی می‌شوند، عنوان کرد: من استخوان خردکرده استقلال هستم و درد مشترکی با پرسپولیس داریم. این دو باشگاه بودجه ندارند و حالا که عزم همه برای حل مشکلات آنها جزم شد، مشکل صنعت نفت، نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی را هم حل کنید. اگر همین عزم باشد، بند ج قانون (بند مربوط به عدم کمک وزارت ورزش به تیم‌های نفتی) جمع می‌شود.

وی با اشاره به شکایت‌های متعددی که از سرخابی‌های پایتخت در سال‌های اخیر شده است، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس آواره هستند و گوشت بدن آنها سلاخی شده است. هر کسی که آمده، چند هزار تا چند میلیون دلار از باشگاه گرفته است. چرا آنها باید ۲۰۰ میلیارد تومان مشکل مالیاتی داشته باشند؟ دست تقوی‌نژاد (رئیس پیشین امور مالیاتی کل کشور) را می‌بوسم که خودم از او خواهش کردم چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، بدون پرداخت مالیات به مسابقات بروند. سرخابی‌ها آبروی فوتبال ما هستند و از ۱۵۰ جام ۷۰ سال گذشته فوتبال کشور، ۱۰۰ جام در ویترین این دو باشگاه است.

سرمربی پیشین استقلال با بیان اینکه نشاط فوتبال ما از بین رفت، خاطرنشان کرد: عمده اعتماد نو به نقل از برنامه‌های تلویزیونی به حذف استقلال و پرسپولیس می‌پردازند و ان‌شاءالله کمک کنند تا مسیر خوبی ایجاد شود. الاتحاد چند سال از شرکت در مسابقات محروم شد و حالا مسیرش را اصلاح می‌کند. ما از این باشگاه بالاتر نبودیم. درخواست می‌کنیم نیم‌نگاهی هم به بند ج قانون بیندازند و اگر این بند نباشد، بودجه باشگاه‌های صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان باید ۵۰۰ یا ۶۰۰ میلیارد در سال باشد. بازیکن باید برای آمدن به این دو تیم سر و دست بشکند. بازیکنان ما با دیدن فرماندار آبادان خیلی خوشحال شدند و به او گفتند شما تنها امید ما هستی.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا