امروز

چهارشنبه, ۶ بهمن , ۱۴۰۰

  ساعت

۲۱:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش اعتماد نو به نقل از برنا، حمید بروغنی، سردبیر هفته نامه توسعه بازاریابی با بیان این که متاسفانه تیم متخصص بازاریابی در شرکت‌های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری وجود ندارد گفت  : دانش بنیان ها باید با توجه به حضور رقبا و حفظ مشتریان خود یک تیم متخصص بازاریابی در کنار تیم فنی داشته باشند. 


وی با اشاره به این که شرکت‌های دانش بنیان باید بخشی را برای بازاریابی در نظر بگیرند تا رابط تولید و بازار باشد افزود : متاسفانه دانش بنیان ها ترجیح می‌دهند بیشتر هزینه شرکت را صرف توسعه و گسترش محصولات خود کنند و علاقه ای به ایجاد واحد بازاریابی ندارند.


بروغنی بازاریابی محصولات دانش بنیان را برای کشورهای پیشرفته بسیار مهم و بعنوان یک عنصر کلیدی و رقابت پذیر برشمرد و اظهار داشت  : اکثر شرکت‌های دانش بنیانی که در شناسایی اجزای مختلف بازار مشکل داشتند با شکست روبرو شدند .این در حالی است که شرکت‌های با فناوری بالا باید تدابیر ویژه ای را برای محصولات خود در نظر داشته باشند.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

حال و هوای خرید کریسمس در تهران
برداشت گل نرگس – بهبهان
نخستین برف تهران در ۱۴۰۰
در پیک پنجم حواسمان به کادر درمان باشد

برادرم احمد…
آماده پاسخ به هر اقدام ایران هستیم
قاسم رضایی نفر سوم جهان شد

برادرم احمد…
آماده پاسخ به هر اقدام ایران هستیم
قاسم رضایی نفر سوم جهان شد

برادرم احمد…
آماده پاسخ به هر اقدام ایران هستیم
قاسم رضایی نفر سوم جهان شد