برگزاری رویداد زی‌بوم ۲۰۲۲؛ نخستین گامی که هلدینگ فاخر برداشت

 

رویداد بزرگ زی‌بوم ۲۰۲۲ با هدف تشکیل یک پلت‌فرم جامع در حوزه کسب‌وکارهای پست، لجستیک، تجارت الکترونیک و فناوری‌های مالی، سه شنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور بازیگران و علاقه‌مندان این صنایع در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از روابط عمومی تی‌نکست، این رویداد تخصصی در قالب کنفرانس، پنل‌های مختلف تخصصی، نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی برگزار و با ارائه راهکارهایی علمی و عملی برای بهبود و توانمندسازی هرچه بیشتر صنایع پست، لجستیک، تجارت الکترونیک و فناوری‌های مالی خاتمه یافت.

 

165

 

در بخش نخست این رویداد که به همت هلدینگ فاخر برگزار شد، نمایشگاهی با حضور تمامی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فاخر برپا شد. استارتاپ تی ‌نکست هم به عنوان بزرگ‌ترین بازیگر در حوزه لجستیک درون شهری، در این نمایشگاه حضوری فعال داشت.

 

علاوه بر امکان بازدید عموم از نمایشگاه دستاوردهای هلدینگ فاخر، غرفه‌های مجازی شرکت‌های حاضر در این رویداد نیز، برای بازدید غیرحضوری علاقه‌مندان به این صنایع ارائه شده بود.

 

دکتر مهرداد فاخر رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ فاخر ضمن بازدید از تمام غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه با بیان این مطلب که هلدینگ فاخر در عرصه پست و لجستیکی کشور پیشگام است، افزود: با توجه به اهمیت رشد و پیشرفت این صنایع و ارتباط تنگاتنگی که با هم دارند، نیاز و الزام وجود یک پلت‌فرم برای فعالیت در یک زنجیره اکوسیستمی به شدت حس می‌شود و در این مسیر هلدینگ فاخر با رونمایی از CLE و این پلت‌فرم نخستین گام را برای آغاز یک مسیر نوین در کشور برداشت.

رونمایی هوآوی از جدیدترین گوشی تاشو و خودرو هیبریدی هوشمند
هم اکنون بخوانید

 

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کلیه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، یکی از اهداف این رویداد را ارتباط هرچه بیشتر صنایع و بازیگران موثر ‌آن‌ها برشمرد.

 

در بخش کنفراس زی‌بوم ۲۰۲۲ دکتر رضا سمیع‌زاده مدیرعامل هلدینگ فاخر، دکتر جمشید ناظمی نایب رئیس هیئت‌مدیره تیپاکس، جناب آقای فرزین فردیس بنیان‌گذار گروه پارس سامان و دکتر زاهد شیخ‌الاسلامی به سخنرانی پرداختند.

 

سه پنل تخصصی نیز با عناوین پنل زیر ساخت، پنل پست و لجستیک و پنل تجارت الکترونیک با حضور چهره‌های شاخص هر حوزه برگزار شد.

 

170

 

در پنل پست و لجستیک، آقایان حسین رضایی مدیر خوشه پست و لجستیک هلدینگ فاخر، حمید کلهر مدیر اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی و بودجه و عضو هیئت‌مدیره  شرکت تی ‌نکست، رضا آیتی مدیر شبکه نمایندگان شهرستان تیپاکس، علی افشار مدیرعامل شرکت تی‌اکسپرس، محمدرضا بازرگان مدیرعامل شرکت تی‌هاب، محمدحسین مزارعی مدیر تامین جابار و مهرداد مهربد مدیرعامل ماهکس درباره لزوم ایجاد CLE و شرایط مهیا کردن چنین بستری در کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

یادآور می‌شود رویداد زی‌بوم ۲۰۲۲ به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس هلدینگ فاخر و نقش‌آفرینی این هلدینگ در عرصه‌های مختلف کسب‌وکاری کشور برگزار شد.

 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا