تغییر قراردادهای جدید پیمانکاران خدمات شهری/ اجرای هفتگی ۲۵۰ نوع خدمات در محلات تهران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: نحوه عقد قرارداد و شیوه برگزاری مناقصه و گرفتن پیمانکارها باید تغییر کند که اقدامات مربوط به آن نیز در حال انجام است.


«جلال بهرامی» معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت  و گو با پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا در خصوص انتقاد رئیس شورای شهر تهران به وضعیت نظافت سطح شهر و تاکید بر تغییر پیمانکاران اظهار کرد: مساله ای که آقای چمران به آن اشاره کردند این بود که نحوه عقد قرارداد و شیوه برگزاری مناقصه و گرفتن پیمانکارها باید تغییر کند که این موضوع در معاونت اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی مطرح شد و رفت و برگشت های بین معاونت ها در حال انجام است تا قرارداد جدید را با شیوه جدیدی ببندیم.


بهرامی در پاسخ به اینکه شیوه جدید قراردادها چگونه خواهد بود؟ گفت: از آنجایی که هنوز به نتیجه نرسیده است نمی توانم  توضیح دهم.


او درباره نظافت سطح شهر نیز گفت: در مساله رفت و روب نیز در هر منطقه، هر روز چهارشنبه شهردار نواحی در هر محله حاضر می شوند و از صبح تا غروب بیش از ۲۵۰ نوع کار را در آن محله انجام می دهند.


بهرامی تاکید کرد: نتایج یکی از آن کارها همین بود که در بارندگی اخیر شاهد آبگرفتگی کمتری در شهر بودیم.


معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: به علاوه پنجشنبه هر هفته شهردار منطقه، به همراه شهرداران نواحی در یک ناحیه حاضر و ۲۵۰ موردی که احیا و دسته بندی شده است را کوچه به کوچه و خیابان به خیابان اجرا می کند.

"اکبراسدی" سرپرست جهاددانشگاهی استان کردستان شد
هم اکنون بخوانید


بهرامی با بیان اینکه در این طرح چند معاونت شهرداری تهران نیز درگیر هستند، افزود: در این اقدام معاونت عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل درگیر هستند. کمتر از ۴۵ روز دیگر یک دور کامل برای همه محلات تهران این اتفاق رخ می دهد.


او در واکنش به اینکه آموزش شهروندی در زمینه مسائل مربوط به رفت و روب، جمع آوری زباله و پسماند بسیار کم است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. آمار تعداد کسانی که آموزش در زمینه پسماند در درب منازل می دهند را مشاهده کنید. مردم از ما جدا نیستند و ما نیز از مردم جدا نیستیم. مردم ارباب ما هستند و ما نوکر مردم هستیم.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا