اتحادی را که شیطان بزرگ در طول این ۴۳ سال ایجاد کرد با شکست مواجه شد

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از جلوه های خاصی که در طول تاریخ شیعه وجود داشته است؛ در طول تاریخ اسلام این نقطه عطف بوده است که وقتی امام وجود دارد و آدم امام دارد نباید نظر علی حده داشته باشد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، سردار علی فدوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: ایام بسیار خاصی است؛ هم هفته گذشته و هم هفته ای که در پیش رو داریم. در این روزها تبلورهای مختلفی بروز پیدا کرد و دل ها و نظرهای انبوهی نه فقط مردم ایران بلکه مردم و امت اسلامی را معطوف مسائل انقلاب اسلامی کرد. از طرفی ما در سال ۸۸ در پی فتنه ای که همه خبیثان عالم در پی این فتنه آمدند و در آن ۸ ماه خودشان در پشتیبانی از فتنه صحبت کردند. وقتی که در آن روز باعظمت که در طول تاریخ شیعه روز عاشورا عظمتی بزرگ دارد که انسان های پای کار با پیروی از امامشان عزاداری کنند و فتنه گران کاری خبیثانه کردند و مردم دیگر طاقت نیاوردند و عظمت ۹دی پدیدار شد. امام راحل فرموده بودند هروقت خبائت عالم از شما پشتیبانی کردند بترسید.

 

وی ادامه داد: یکی از جلوه های خاصی که در طول تاریخ شیعه وجود داشته است؛ در طول تاریخ اسلام این نقطه عطف بوده است که وقتی امام وجود دارد و آدم امام دارد نباید نظر علی حده داشته باشد. ما باید این را آویزه گوش خود کنیم که همه آنچه را که در طول این سال های طولانی به عنوان پیروزی و افتخار داریم،‌ زمان هایی بوده است که تمام و کمال به دستور امامین انقلاب اسلامی گوش داده‌ایم.

بیانیه شورای نگهبان به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی
هم اکنون بخوانید

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت:  در حال حاضر در وضعیتی قرار داریم که دشمنان ما به دنبال توانایی می‌گردند که در برابر ایران بتواند بازدارنده باشد؛ یکی از علل آن پیروی و انجام دستورات امامین انقلاب اسلامی بوده است که سخت ترین آن این است که انسان جان خود را فدا کند که ما در این راه سخت و مشتاقانه باورمندانه و کامل پای کار رفته به دنبال امامین انقلاب اسلامی رفتیم که در نتیجه آن خداوند پیروزی‌های بزرگی را نصیب انقلاب اسلامی کرده است که بیش از ۲۰۰ هزار شهید مویّد این مطلب است.

 

وی افزود: صهیونیست‌ها اخیرا اراجیفی درباره ایران مطرح کردند اما پس از رزمایشی که انجام دادیم، نخست وزیر آنان به صورت کتبی اعلام کرد که دیگر کسی درباره اقدام نظامی علیه ایران حرفی نزند. همچنین آمریکا از روی ضعف و برای فشار بر ایران به حربه‎‌هایی چون تحریم کشورمان روی آورده‌ است. اتحادی را که شیطان بزرگ در طول این ۴۳ سال ایجاد کرد با شکست مواجه شد.

 

سردار فدوی گفت: در کارهای غیرسخت هم اگر ما به قاعده‌های قرآن عمل کنیم خداوند بهترین نتایج را رقم می‌زند. قدرت انقلاب اسلامی یک روزی در اوایل انقلاب متفاوت بود و ما در خانه‌های خودمان با دشمنان خود باید می‌جنگیدیم که اگر ادامه پیدا می‌کرد، ذلیل می‌شدیم و چقدر سریع دلدادگان انقلاب اسلامی، دشمن را از خانه خود بیرون کردند و از آن به بعد هر زمان دشمنی با انقلاب اسلامی صورت گرفت‌،‌ دشمنان ما مجبور بودند در خانه خودشان با دلدادگان انقلاب اسلامی بجنگند و خداوند آن عظمت‌ها را به وجود آورد.

جلسه فوق‌العاده کمیسیون اجتماعی با وزیر پیشنهادی کار طی امروز و فردا/ بعد از جلسات، نظر تخصصی خود در مورد زاهدی‌وفا را اعلام می‌کنیم
هم اکنون بخوانید

 

وی ادامه داد: این موضوع فقط به ام القرای انقلاب اسلامی مربوط است، هر کجا این قاعده توسط دلدادگان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت برقرار شده است،‌ همین نتیجه را خداوند رقم زده است. شهید سلیمانی به برکت سال‌های طولانی بزرگ دلداده انقلاب اسلامی، جبهه وسیع انقلاب گستره‌ای پیدا کرده که هزاران کیلومتر از مرکز انقلاب اسلامی دورتر بود، اما به مثابه کسانی که در مرکز انقلاب اسلامی قرار داشتند عمل کرد.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دلدادگان اسلام و انقلاب اسلامی در یمن هم دشمنان اسلام را به مهلکه انداختند و برای آنها استیصال به وجود آوردند و آنجا هم به زبان دفاع مقدس که نوک حمله به ایران دیوانه‌ای مثل صدام و پشت آن ۸۷ کشور از جمله شوروی و آمریکا بودند، در آنجا هم همه دارند با مردم یمن می‌جنگند. حال چرا همه شکست خورده‌اند؟ به دلیل اینکه آنها هم به برکت انقلاب اسلامی همین قاعده را عمل کردند. یعنی به تکالیفی که مربوط به خدا و قرآن است عمل کردند و خداوند هم بهترین نتایج را برای آنها به وجود آورده است.

 

سردار فدوی گفت: ما اگر دستورات امام خود را گوش کنیم دشمن نمی‌تواند از بین همه کارهایی که می‌کند نتیجه‌ای بگیرد و قطعا دشمن را خدا منکوب می‌کند ولی شرط آن است که ما به تکالیف خود عمل کنیم حتی اگر لازم باشد در انجام تکالیف جان خود را فدای اسلام کنیم.

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا