ملت ایران با تجربه ۹ دی چگونگی مقابله با رفتار دشمن را فراگرفته‌اند

 

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه بحمدالله امروز ایران اسلامی از امنیتی پایدار برخوردار است، گفت:این مهم به برکت مجاهدت و تلاش بی وقفه و شبانه روزی نیروهای مسلح که با بهره مندی از تجربه ی دوران دفاع مقدس و به واسطه همت و تلاش چندین ساله، قدرت دفاعی و نظامی اطمینان بخش و بازدارنده ای را برای میهن اسلامی ما رقم زده اند ، حاصل شده است.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، سردار سرتیپ دوم رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی  و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در زاهدان برگزار شد گفت:  ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ مانند سیلی خروشان از همه طیف‌های سیاسی و سلیقه های اجتماعی و با همه گروه های سنی و صنفی  به میدان آمدند و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس کردند .

 

وی با تاکید بر لزوم یادآوری این حماسه بزرگ درس آموز به نسل جوان اظهار کرد:  رمز این پیروزی بزرگ عمل کردن به وصیت امام راحل مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بود.

 

سخنگوی سپاه در ادامه اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به محض اینکه فرصت داشته باشند، فتنه های جدیدی را طراحی می‌کنند اما جریان فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی برای سال‌های سال آنها را عقب راند.

ظهروند: تسامح با طالبان با به رسمیت شناختن این گروه تفاوت دارد
هم اکنون بخوانید

 

وی افزود: امروز نیز دشمنان در صدد کوچک جلوه دادن پیشرفت های انقلاب اسلامی و  ناامید کردن مردم و بهره ‌برداری از آن هستند که ملت ایران با تجربه ۹ دی چگونگی رصد و مقابله با رفتار دشمن را فراگرفته اند.

 

سردار شریف با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم زاهدان خاطرات زیادی از این شهید والامقام در برقراری امنیت جنوب شرق کشور دارند ؛ ملت ایران با تمام وجود چه در دوره حیات و چه پس از شهادت، به سردار دلها اظهار ارادت کردند و با حضور دهها میلیونی در مراسم تشییع و بزرگداشت حاج قاسم عشق و ارادت خود به این سردار عالیقدر را نشان دادند.

 

وی افزود:حاج قاسم بنده مخلص خدا بود و خداوند به او عزت داد ؛چرا که این شهید بزرگوار  عمر با عزت خویش را در راه تامین امنیت کشور و منطقه سپری کرد  و تمام فکر و ذهن او امنیت ملت و پیشرفت انقلاب اسلامی و عقب راندن دشمنان این سرزمین بود .

 

سردار شریف در ادامه اخلاص، پایبندی به آرمان‌های انقلاب ، تبعیت از رهبری و وفاداری به مردم را از ویژگی های بارز و برجسته حاج قاسم برشمرد و  تصریح کرد: حاج قاسم عزیز ما شجره خبیثه داعش  به عنوان بزرگترین تشکیلاتی که امریکایی ها در بطن جامعه اسلامی ایجاد کرده بودند را با درایت ، هوشیاری و  بهره‌گیری از امکانات موجود مردمی که دل در گرو  فرهنگ پیامبر اکرم(ص) داشتند از بین برد و به برکت مجاهدت سردار سلیمانی و همرزمانش خطر بزرگی را از جامعه اسلامی و حتی بشریت رفع شد.

روایت ابطحی از دیدار فعالان سیاسی با رئیس جمهور
هم اکنون بخوانید

 

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه بحمدالله امروز ایران اسلامی از امنیتی پایدار برخوردار است گفت:این مهم به برکت مجاهدت و تلاش بی وقفه و شبانه روزی نیروهای مسلح که با بهره مندی از تجربه ی دوران دفاع مقدس و به واسطه همت و تلاش چندین ساله، قدرت دفاعی و نظامی اطمینان بخش و بازدارنده ای را برای میهن اسلامی ما رقم زده اند ، حاصل شده است.

 

سردار شریف با تاکید بر اینکه برگزاری رزمایش پیامبر اعظم  ۱۷ به لفاظی و خیالات باطل اخیر صهیونیست‌ها و دشمنان ملت ایران پایان داد گفت: آنان به خوبی دریافتند که دست فرزندان ملت  بر روی ماشه است و هر گونه خطای دشمنان را به فاجعه ای برای آنان مبدل خواهد کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه در اوج تحریم‌های ظالمانه دشمن به  توانمندی های  نظامی و دفاعی رسیده‌ایم اظهار کرد:  تحریم در حوزه دفاعی و نظامی کشور از روز اول انقلاب اسلامی به شدیدترین وجه ممکن توسط امریکایی‌ها و هم‌پیمانان وجود داشته است و تمام پیشرفت‌های ما  زیر سنگین ترین تحریم‌های دشمنان شکل گرفته است.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان یاد و خاطره شهدای اخیر امنیت ایران اسلامی را گرامی داشت و گفت: دشمنان را از کینه توزی و شرارت علیه ملت ایران پشیمان خواهیم کرد.

 

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا