زمان دقیق شروع پخش سریال جیران

 

سریال عاشقانه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی این روزها در حال تصویربرداری است و با نزدیک شدن به زمان پخش این سریال، از پوستر اصلی آن رونمایی شد. دانلود قسمت اول سریال جیران بزودی برای علاقه‌مندان به این اثر امکان‌پذیر خواهد شد.


سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. اینجا اطلاعات کامل این سریال را مشاهده می‌کنید و معرفی کاملی از شخصیت‌های این سریال و بازیگران و عوامل کار تازه حسن فتحی را می‌خوانید. دانلود سریال جیران نیز همزمان به با شروع پخش آن به صورت قانونی برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

 

خلاصه داستان سریال جیران حسن فتحی

 

در خلاصه داستان سریال جیران که قصه‌ای عاشقانه-تاریخی دارد، آمده است:

 

«زنهار که طراز و طریقت گمشده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

 

انتشار پوستر رسمی سریال جیران

 

سریال عاشقانه «جیران» به کارگردانی حسن فتحی این روزها در حال تصویربرداری است و با نزدیک شدن به زمان پخش این سریال، از پوستر اصلی آن رونمایی شد. دانلود قسمت اول سریال جیران بزودی برای علاقه‌مندان به این اثر امکان‌پذیر خواهد شد.

افتتاح ۱۱۰ واحد صنفی و صنعتی به مناسبت هفته دولت در تهران
هم اکنون بخوانید

 

به گزارش روابط عمومی سریال، جیران جدیدترین تولید فیلیمو است که قرار است به صورت اختصاصی از این پلتفرم پخش شود. جیران شانزدهمین سریال حسن فتحی (پس از مجموعه‌های موفق و پرمخاطب شب دهم، مدار صفر درجه و میوه ممنوعه) و دومین سریال او در شبکه نمایش خانگی پس از سریال «شهرزاد» است و روایتگر زندگی جیران -یکی از همسران ناصرالدین شاه- است. فیلمنامه «جیران» را احسان جوانمرد و حسن فتحی نوشته‌اند و اسماعیل عفیفه تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. طراحی پوستر اصلی سریال جیران نیز بر عهده مهدی میرباقری است.

 

2233

 

بازیگران سریال جیران

 

این سریال یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی خواهد بود که با انبوهی از ستارگان سینمایی از جمله امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بابک حمیدیان , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی و هومن برق نورد ساخته شده است. همان جور که قطعا می دونید در این میان امیر جعفری , امیرحسین فتحی , پریناز ایزدیار ,  گلاره عباسی , الهام نامی , پاشا جمالی , غزل شاکری , نهال دشتی و هومن برق نورد در سریال شهرزاد نیز حضور داشتند.

 

مریلا زارعی | مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه

 

نخستین تصویر از بازیگر نقش مهدعلیا در سریال جیران رونمایی شد. مریلا زارعی در دومین حضور در نمایش خانگی در نقش مادر ناصرالدین شاه جلوی دوربین جدیدترین ساخته حسن فتحی رفته‌ است. زارعی پیش از این تجربه بازی در سریال مانکن را در نمایش خانگی داشته است. او همچنین در فیلم سینمایی کیفر با حسن فتحی همکاری داشته.

 

امیر جعفری | میرزا آقاخان نوری صدراعظم شاه

 

امیر جعفری بعد از چند تجربه موفق با حسن فتحی در سریال‌ میوه ممنوعه و فیلم‌های پستچی سه بار در نمی‌زند و کیفر این بار در سریال تاریخی جیران ایفاگر نقش متفاوتی خواهد بود. جعفری با بازی در نقش میرزا آقاخان نوری روایتگر فعالیت‌های صدراعظم شاه ناصری است.

تمام خودروهای عمومی کشور برای دوگانه سوز شدن کمک بلاعوض می‌گیرند
هم اکنون بخوانید

 

مهدی پاکدل | سلمان در سریال جیران

 

مهدی پاکدل بعد از تجربه‌ای موفق در نمایش خانگی با سریال هم‌گناه، این‌بار ایفاگر نقشی متفاوت در سریال جیران شده است. پاکدل پیش از این نیز تجربه بازی در فیلم تاریخی-مذهبی محمد رسول‌الله را داشته و این بار مقابل دوربین سریالی تاریخی-عاشقانه مربوط به عصر قاجار رفته است و نقش سلمان را بازی می‌کند که یکی از نزدیک‌ترین افراد به ناصرالدین شاه است.

 

پایان فیلمبرداری در خوانسار و گلپایگان

 

پس از آنکه گروه فیلمبرداری مجموعه شبکه نمایش خانگی جیران، برای ضبط برخی از تصاویر به شهرهای خوانسار و گلپایگان رفتند، با اتمام فیلمبرداری در این دو شهر، به تهران بازگشتند تا باقی تصاویر را ضبط کنند.

 

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده با اشاره به سفر گروه فیلمبرداری به خوانسار و گلپایگان گفت: تصویربرداری سریال که از ۲۰ خرداد در منطقه خوانسار و گلپایگان شروع شده بود، اوایل مرداد به پایان رسید و گروه فیلمبرداری به تهران مراجعت کرد.

 

وی در ادامه گفت: گروه سازنده جیران بدین‌وسیله از اهالی و مسئولان محترم شهرهای خوانسار و گلپایگان و به خصوص مردم خونگرم روستای وانشان، که در مدت یک‌‌ ماه‌ونیم با گروه صمیمانه همکاری کرده و آن‌ها را یاری داده‌اند، تشکر می‌کنم. امیدوارم تصویری که از لوکیشن‌های زیبا و بکر منطقه ارائه می‌دهیم مورد پسند مردم مهربان این منطقه قرار بگیرد.

 

زمان پخش سریال جیران

 

با اینکه هنوز این پروژه در حال تولید است و بارها به دلیل شرایط سخت کرونا فیلمبرداری آن به تعویق افتاده است، اما شنیده می‌شود که مجموعه جیران در اولین ماه فصل زمستان ۱۴۰۰ بپخش خواهد شد. منتظر خبرهای جذابی از این مجموعه عاشقانه باشید. مامدیا امکان خرید قانونی این اثر را برای شما فراهم کرده است.

 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =

دکمه بازگشت به بالا