دلجویی معاون پرستاری وزارت بهداشت از پرستار آسیب دیده در جریان ضرب و شتم در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک

معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه ضرب و شتم پرستاران بسیار ناراحت کننده و شوکه‌آور است، از پرستار آسیب دیده در جریان ضرب و شتم در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک دلجویی کرد.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از وبدا، عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دلجویی از پرستار آسیب دیده در جریان ضرب و شتم در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک اظهار کرد: ضرب وشتم پرستاران بسیار ناراحت کننده و شوکه‌آور است. 


وی با بیان اینکه بعد از شیوع کرونا و زمانی که حتی برخی مسئولین و خانواده‌های مبتلایان بستری شده در بیمارستان‌ها از ورود به بیمارستان‌ها می‌ترسیدند، همکاران ما در بیمارستان‌ها به خصوص پرستاران برای حفظ سلامتی همنوعان خود، از جان گذشتگی نشان دادند، گفت: اگر بخواهیم شرط انصاف را رعایت کنیم، عموم مردم جامعه قدردان زحمات مدافعان سلامت و پرستاران هستند. 


عبادی تصریح کرد: متاسفانه اندک درصدی از مردم که قادر به کنترل اعصاب خود نیستند، اقدام به چنین حرکات زشت و زننده‌ای می‌کنند. 


معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: حامل سلام و پیام وزیر بهداشت هستم و از جانب بقیه مردم ضمن عذرخواهی به شما خدا قوت عرض می‌کنم. 


وی در پایان با تاکید بر اینکه قطعا خواستار پیگیری قانونی و قضایی این اقدام و خواهان برخورد جدی هستیم، بیان کرد: امیدوارم این پرستار عزیز هر چه زودتر لباس عافیت بر تن کنند و به جمع خانواده و همکاران خود برگردند.


زایمان طبیعی در مراکز دولتی برای بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی«رایگان» است
هم اکنون بخوانید

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دو =

دکمه بازگشت به بالا