۱۰ نکته طلایی برای افزایش ویو اینستاگرام

به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از برنا، الگوریتم اینستاگرام نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده است و اگر قصد دارید جهت افزایش ویو اینستاگرام اقدام کنید، نباید از ترفندهای قدیمی استفاده کنید. تغییر الگوریتم اینستاگرام نباید انگیزه شما در استفاده از این پلتفرم را کم کند. شما باید از جدیدترین ترفندهای موثر در افزایش ویو اینستاگرام استفاد کنید تا بتوانید محتوای خود را به افراد بیشتری نمایش دهید. در این  مقاله ترفندهای جدیدی که با توجه به الگوریتم‌های جدید اینستاگرام تست شده است را معرفی خواهیم کرد، پس تا آخر با ما همراه باشید.

 

برای افزایش ویو اینستاگرام باید توانایی تولید عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت را داشته باشید.

 

گرفتن عکس‌های خلاقانه و با کیفیت

 

کاملا واضح است که اینستاگرام یک اپلیکیشن مبتنی بر تصاویر و ویدیو است، بنابراین برای افزایش ویو اینستاگرام باید توانایی تولید عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت را داشته باشید. هنگام تولید محتوای خود به تم پیج و پست‌های خود توجه کنید، باید یک تم رنگی ثابت را در پیج پیاده کنید. همچنین باید عکس‌هایی که منتشر می‌کنید با کپشن مرتبط باشید و هر دو ارزشی را به کاربر منتقل کنند. یعنی یک محتوا که برای ماربر مفید باشد را تولید کنید تا تعامل کاربر با محتوای شما افزایش یابد.

 

خلاقیت

 

تولید کردن محتوا در هر پلتفرمی اگر با خلاقیت همراه نباشد صرفا باعث هدر رفتن وقت و هزینه خواهد شد. محتوای نو و خلاقانه سبب تبدیل فالوورها به طرفداران دائمی یک برند یا یک پیج می‌شود. استوری اینستاگرام یکی از محل‌های مناسب برای انتشار انواع محتوای خلاقانه است. در استوری با استفاده از باکس‌های پرسش و پاسخ از فالوورهای تان سوال کنید و از علایق آنها با خبر شوید. همچنین می‌توانید با استفاده از استیکرهای مختلف تعامل کاربران با استوری را افزایش دهید و یا سوال‌های چالش برانگیز بپرسید و آنها را وادار به تعامل کنید تا افزایش افزایش ویو اینستاگرام از این طریق اتفاق بیفتد.

 

افزایش ویو اینستاگرام

 

با استفاده از باکس‌های پرسش و پاسخ از فالوورهای تان سوال کنید و از علایق آنها با خبر شوید.

 

خرید بازدید اینستاگرام

 

بک راه سریع و مطمئن برای افزایش ویو اینستاگرام خرید ویو ازبرخی فروشگاه‌های معتبر مانند دریچه۶۷ است. از این فروشگاه می‌توانید در تعداد مختلف بازدیدهای واقعی را خریداری نمایید. بازدیدهای واقعی سرعت رشد پیج اینستاگرام‌تان را افزایش می‌دهد. بازدید واقعی است که تبدیل به مشتری خواهد شد و برای شما درآمد زایی خواهد داشت. نگران هزینه‌های خرید ویو اینستاگرام نباشید چرا که این فروشگاه ویوهای واقعی را با قیمت مناسب ارائه کرده است.

قیمت طلا و سکه امروز‌ پنجشنبه 1 دی‌ماه 1401
هم اکنون بخوانید

 

به صورت منظم محتوایتان را منتشرکنید

 

هر چند وقت یکبار در اینستاگرام پست یا استوری میگذارید؟ اگر هر روز حداقل یک پست و سه استوری را در پیج‌تان منتشر نمی‌کنید، نباید انتظار افزایش ویو اینستاگرام را داشته باشید. در حال حاضر استوری اینستاگرام روزانه حداقل ۵۰۰ میلیون کاربر دارد. منتشر کردن مستمر و منظم محتوا باعث می‌شود اینستاگرام پیج شما را یک پیج فعال در نظر بگیرد و محتوای شما را به افراد بیشتر نمایش بدهد.

 

تگ لوکیشن

 

تگ لوکیشن یکی از مواردی است که بیشتر افراد به آن اهمیت نمی‌دهند و استفاده نمی‌کنند، درحالی که تگ لوکیشن هم در پست‌ها و هم در استوری‌ها میزان دسترسی پذیری محتوای‌تان را افزایش می‌دهد. بسیاری از افراد در اینستاگرام بر اساس منطقه یا شهر محتوا‌های خود را جتسجو می‌کنند. بنابراین منطقی است که از همه امکانات اینستاگرام برای افزایش بازدید محتواهای‌ مان استفاده کنیم.

 

افزایش ویو اینستاگرام

 

بسیاری از افراد در اینستاگرام بر اساس منطقه یا شهر محتوا‌های خود را جتسجو می‌کنند

 

نوشتن کپشن‌های طولانی

 

اینستاگرام اجازه نوشتن کپشن تا ۲۲۰۰ کاراکتر را می‌دهد. بنابراین به اندازه کافی فضا برای توضیحات در مورد ویدیو یا تصاویر وجود دارد. کپشن طولانی کاربر را به مدت زیادی بر روی پست شما نگه می‌دارد و این تعامل کاربر با پست را افزایش می‌دهد. اینستاگرام از این طریق میفهمد که این محتوا یک محتوای مفید است و آن را به افراد بیشتری نمایش می‌دهد. نکته‌‌ای که باید توجه کنید این است که باید کپشن شامل اطلاعات مفیدی باشد. نباید از محتوای نامربوط و یا جملات الکی در کپشن استفاده کنید، این کار ارزش پست‌های شما کاهش می‌دهد و کاربر دفعات بعدی کپشن‌ پست‌ شما را نمی‌خواند.

 

اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی برای پست‌های اینستاگرام

 

اگر به اندازه کافی محتوا منتشر نمی‌کنید و یا در زمان مناسب محتوای خود را منتشر نمی‌کنید، میزان تعامل پیج‌تان را کاهش داده و بازدید‌ها کمتری خواهید داشت. شما می‌توانید با انتشار محتوا در ساعات مختلف و بررسی قسمت Insight اکانت خود، یهترین زمان برای انتشار پست را بیابید. این کار باعث می‌شود بفهمید چه زمانی فالوور‌های شما بیشتر در اینستاگرام فعال هستند. ابزار insight یکی از مفیدترین ابزارهایی است که جهت افزایش ویو اینستاگرام می‌توانید استفاده کنید.

دانلود سریال بی گناه قسمت پانزدهم 15 ( دانلود قسمت 15 بی گناه) با لینک مستقیم و ترافیک نیم رایگان
هم اکنون بخوانید

 

با پیج‌های بزرگتر تعامل برقرار کنید

 

ساختار اینستاگرام برپایه تعامل افراد با یکدیگر است و برای جلب توجه بیشتر باید فعالیت و تعامل خود را افزایش دهید. یکی از راه‌های ایجاد تعامل، دنبال کردن پیج‌های بزرگ در حوزه خودتان است. با این پیج‌ها ارتباط برقرار کنید، در مورد محتواهای‌شان نظر بدهید و پست‌های شان را لایک کنید. همچنین می‌توانید نظرات جنجالی یا کنجکاو کننده‌ای را زیر پست‌های پربازدید آنها بنویسید. ممکن است صاحبان پیج‌های بزرگ نظر شما را نبینند اما فالوورهای آنها خواهند دید. اگر نظر یا کامنت شما به اندازه کافی آنها تحریک کند و یا به فکر وادارد، از پیج شما دیدن خواهند کرد. سپس ممکن است شما را دنبال کنند و یا محتوای شما را ببینند.

 

افزایش ویو اینستاگرام

 

برای جلب توجه بیشتر باید فعالیت و تعامل خود را افزایش دهید

 

از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید

 

حتما پیج‌هایی را دیده‌اید که از همه ۳۰ هشتگی که اجازه دارند، در محتوای خود استفاده می‌کنند و بیشتر این هشتگ‌ها هم نامربوط به محتوای پست است و صرفا به دلیل دریافت بازدید بیشتر چنین کاری می‌کنند. باید بدانید که این استراتژی کار نخواهد کرد. این کار محتوا را به یک محتوا هرز و اسپم تبدیل می‌کند و باعث می‌شود که کاربران این پست را به اینستاگرام گزارش (Report) دهند.

 

هشتگ‌های عمومی بزرگ را با هشتگ‌های کوچکتر که مربوط به حوزه کاری شماست ترکیب کنید

 

اگر می‌خواهید از هشتگ‌ها بازدید‌های مرتبط و زیاد بدست آورید، باید هشتگ‌های عمومی بزرگ را با هشتگ‌های کوچکتر که مربوط به حوزه کاری شماست ترکیب کنید. هشتگ‌ها عمومی لایک‌ها و بازدیدهای بیشتری به سوی پیج‌تان روانه می‌کنند اما هشتگ‌های تخصصی و کوچک، باعث جذب فالوور‌هایی می‌شود که به محتوای شما علاقه‌مند هستند.

 

استفاده از منشن

 

یکی از راه‌های رسیدن به افزایش ویو اینستاگرام، منشن کردن پیج‌های همکاران و پیج‌های مرتبط با حوزه کاری شماست. این باعث ایجاد تعامل با آنها می‌شود و در مرحله بعد ممکن است شما آنها استوری شما را در پیج خودشان دوباره به اشتراک بگذارند و از این طریق فالوورهای آنها با شما ارتباط برقرار کنند.

 

هرکسی می‌تواند با استفاده از یک استراتژی مناسب به موفقیت در اینستاگرام دست پیدا کند. نکاتی که گفتیم چند روش اثبات شده درکنار خرید بازدید اینستاگرام برای افزایش ویو و افزایش تعامل است. اگر نظری در مورد این مقاله دارید در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

 

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا