شبکه خانگی نسبت به تلویزیون و سینما موفق‌تر بوده است

وحید اسمی‌خانی (بازیگر سینما و تلویزیون) گفت: شبکه نمایش خانگی امروز از منظر پرداخت به موضوعات اثرگذار و تعداد بیننده، از تلویزیون و سینما پیشی گرفته است.


به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا،‌ وحید اسمی‌خانی (بازیگر سینما و تلویزیون) درباره مقایسه مخاطبان نمایش‌خانگی و تلویزیون گفت: در سال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی از تلویزیون و سینما پیشی گرفته است زیرا مردم به این شبکه‌ها به واسطه اینترنت دسترسی دارند و مخاطبان اوقات فراغت خود را از از طریق شبکه نمایش خانگی و آثاری که در این بخش تولید شده می‌گذرانند. 


وی اضافه کرد: معتقدم شبکه نمایش خانگی یکی از اتفاقات خوب کشور و در ایجاد سرگرمی برای مخاطبان بسیار موفق بوده است. 


بازیگر سریال آقازاده توضیح داد: موضوعات ملتهب بیشتر در قالب سریال‌ها در شبکه نمایش خانگی پرداخت می‌شوند و معتقدم ممیزی‌ها در سریال‌های شبکه نمایش خانگی کمتر از سینما و تلویزیون به آثار لطمه وارد می‌کند. 


اسمی خانی تاکید کرد: امروز مشکلات اجتماعی ما در بستر سریال‌های شبکه نمایش خانگی به تصویر کشیده می‌شوند و این اتفاق موجب جذب مخاطبان شده است. 


وی توضیح داد: باید از شبکه نمایش خانگی و آثاری که در این حوزه تولید می‌شوند، حمایت کرد. معتقدم با روی کار آمدن سریال‌های تولیدی داخلی در شبکه نمایش خانگی، اقبال عمومی به سریال‌های ترکیه‌ای ماهواره‌ای کم شد و امروز مخاطبان سریال‌های وطنی را پیگیری می‌کنند. 


این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از مسئولان درخواست دارم با ایجاد فضای بازتر در شبکه نمایش خانگی، اقبال عمومی را نسبت به تولیدات وطنی بیشتر کنند. منظور از باز شدن فضا، اجازه برای رفتن به سراغ موضوعات ملتهب است و معتقدم جای سریال‌های خوب پلیسی و امنیتی درباره مسائلی که درسالیان دور سری و محرمانه محسوب می‌شدند، در شبکه نمایش خانگی است.

سرنوشتِ نامعلومِ محموله‌ی خارج شده از تخت‌جمشید در جنگ جهانی/ «آکیناکه» بارشاهی پیدا نشد! / موزه گتی از نمایش آثار تقلبی چه سودی می‌برد؟
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا