منابع لازم برای اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی در بودجه پیش بینی شده است

 

وزیر کشور با اشاره به پیش بینی صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها و اهمیت آن در لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: اگر این موضوع در لایحه بودجه به تصویب برسد، سبب شکل گیری نگاه جدیدی در حکمرانی در سطح استان‌ها خواهد شد.

 

وزیر کشور افزود: برخی از نیازهای فوری شهرداری‌ها در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها،  موتورسیکلت‌ها و پسماندها  هم در لایحه بودجه پیش‌بینی شده و ضرورت‌هایی که در این حوزه وجود دارد هم در نشست امروز بررسی شد

 

وحیدی در ادامه یادآورشد: محرومیت‌زدایی و نحوه توزیع منابع برای اشتغال و لزوم تامین سهم استانی  هم در لایحه بودجه۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است.

 

وی اشتغال مرزنشینان را از دیگر موضوعات مطرح در نشست‌های امروز عنوان کرد و گفت: با توجه به نیازهای مردم مرز نشین، این موضوع هم در لایحه بودجه دیده شده و در نشست امروز هم مورد بررسی قرار گرفت. همچنین حوزه موضوع انسداد مرز هم در نشست با نمایندگان مجلس مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

وزیر کشور خاطرنشان کرد: موضوعات دیگر از جمله تامین منابع لازم برای انسداد مرزها، تقسیمات کشوری، توجه به تامین منابع برای مناطق تازه ارتقا یافته و موارد مرتبط با آن هم در نشست‌های امروز بررسی شد.

 

انتهای پیام/

 

اقدام تروریستی تهران، انتقام از دموکراسی است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا