شروع کار فروشگاه هیراد مارکت

 

شرکت همراه رایان سازان هیراد در فروشگاه آنلاین خود مزایای بسیار عالی را برای مشتریان گرانقدر در نظر گرفته تا آنان بهترین خرید را تجربه کنند. این شرکت معتبر، با ارائه این مزایا و امکانات، مشکلات خرید اینترنتی محصولات دیجیتال را به حداقل رسانده که در ادامه به معرفی چند مزیت آن می‌پردازیم.


شرکت همراه رایان سازان هیراد به تازگی فروشگاه آنلاین خود را به نام هیراد مارکت تأسیس کرده است. در این وب‌سایت محصولات دیجیتالی مختلفی اعم از گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و غیره با شرایط و مزایایی بی‌نظیر، به فروش می‌رسد. در ادامه به بررسی این مجموعه، خدمات و مزایای ارائه شده از سمت این شرکت می‌پردازیم.

 

درباره هیراد مارکت

 

شرکت همراه رایان سازان هیراد از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز و از سال ۱۳۹۸ اقدام به واردات محصولات دیجیتال کرده است. این مجموعه در سال ۱۳۹۹ وب‌سایت هیراد مارکت را در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند و غیره راه اندازی کرده است. فروش این مجموعه در ابتدا به شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر بوده اما پس از سال ۹۹، سایت خود را تأسیس و با حذف واسطه‌ها اقدام به فروش محصولات دیجیتال کرده است.

 

مزایای خرید از هیراد مارکت

 

شرکت همراه رایان سازان هیراد در فروشگاه آنلاین خود مزایای بسیار عالی را برای مشتریان گرانقدر در نظر گرفته تا آنان بهترین خرید را تجربه کنند. این شرکت معتبر، با ارائه این مزایا و امکانات، مشکلات خرید اینترنتی محصولات دیجیتال را به حداقل رسانده که در ادامه به معرفی چند مزیت آن می‌پردازیم.

 

پشتیبانی همه جانبه

 

هیراد مارکت با در نظر گرفتن پشتیبانی متشکل از کادر مجرب، شما را برای خریدی بهتر راهنمایی می‌کند. البته این پشتیبانی تنها زمان خرید نبوده و بلکه پس از خرید نیز قابل دسترسی است، تا در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانان در میان بگذارید.

 

قیمت مناسب

 

از مسائل مهم هنگام انتخاب و خرید کالای دیجیتال به قیمت آن می‌توان اشاره کرد. این قیمت در صورت وجود واسطه افزایش یافته و در نتیجه هزینه بیشتری متحمل می‌شوید، اما این مشکل در هیراد مارکت وجود ندارد. هیراد مارکت شرکت وارد کننده این محصولات بوده و در نتیجه با حذف واسطه و در نظر گرفتن سود اندک، مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای شما در نظر گرفته است.

مقبره شاهزادگان رضوی
هم اکنون بخوانید

 

ارسال سریع کالا

 

در هیراد مارکت پس از ثبت سفارش، محصول در اسرع وقت بسته بندی شده و توسط پست اکسپرس در کمترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد. البته هنگام ارسال، محصول به بهترین شکل بسته بندی می‌شود تا از مشکلات احتمالی اعم از ضربه دیدن و غیره نیز جلوگیری شود.

 

خدمات پس از فروش

 

یکی از مشکلات رایج هنگام خرید محصولات دیجیتال به صورت اینترنتی، امکان وجود ایراد در محصول است. با وجود اینکه هیراد مارکت بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را جهت فروش در وبسایت خود قرار داده، با افزودن خدمات پس از فروش سایر مشکلات احتمالی را نیز حل کرده است. بنابراین با خرید از این مجموعه در صورت بروز هرگونه مشکل کافیست از طریق پشتیبانی مسئله پیش آمده را در میان گذاشته و آن را رفع نمایید.

 

خرید اقساطی

 

با توجه به وجود مشکلات مالی برای برخی از افراد، پرداخت اقساطی گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید محصولات اصل و باکیفیت است. از این جهت امکان خرید اقساطی اکثریت محصولات دیجیتال در هیراد مارکت وجود داشته تا تمامی اقشار جامعه از محصولات به‌روز استفاده نمایند.

 

اصل بودن محصولات

 

از مشکلات متداول به هنگام خرید اینترنتی، اصل نبودن کالا بوده که برای جلوگیری از این مشکل، خرید از هیراد مارکت بهترین گزینه است. تمامی محصولات موجود بر روی این وبسایت اصل بوده و به هیچ وجه تقلبی نیستند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از این مجموعه محصول مدنظر خود را خریداری نمایید.

 

رجیستری شدن موبایل‌ها

 

همه گوشی موبایل‌های موجود بر روی وبسایت هیراد مارکت، به طور تضمینی رجیستر شده بوده و به هیچ وجه مشکلی در آنتن دهی نخواهند داشت. در صورت بروز هرگونه مشکل در آنتن دهی پس از خرید تلفن همراه، می‌توانید تمام وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

علت خاموشی های پراکنده در تهران چیست؟
هم اکنون بخوانید

 

محصولات متنوع در هیراد مارکت

 

تمامی محصولات دیجیتالی از برندهای مطرح جهان در فروشگاه هیراد مارکت موجود بوده و تنها کافیست به وبسایت سری زده تا محصول مدنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین تمامی محصولات جدیدی که در صنعت فناوری عرضه می‌شوند، به سرعت در هیراد مارکت موجود شده و در نتیجه به راحتی می‌توانید اقدام به خرید آخرین دستگاه‌های دنیای فناوری کنید.

 

گوشی موبایل

 

تلفن همراه‌های برندهای اپل، سامسونگ، هواوی، آنر، وان پلاس، شیائومی و غیره بر روی وبسایت هیراد مارکت موجود بوده و تمامی مشخصاتی که در رابطه با این محصولات باید بدانید در توضیحات محصول ذکر شده است. همچنین در صورت هر گونه سوال، پشتیبانی شما را در خرید راهنمایی خواهد کرد.

 

تبلت

 

تبلت‌های برندهای اپل، سامسونگ و هواوی نیز از دیگر محصولات موجود در این مجموعه بوده که تمامی آن‌ها به صورت کامل آکبند و سالم به دستتان خواهد رسید. همچنین وجود اطلاعات کامل هر محصول شما را از تمام قابلیت‌های تبلت آگاه می‌کند تا خریدی مطمئن و بدون پشیمانی را تجربه نمایید.

 

ساعت هوشمند

 

ساعت‌های هوشمند که امروزه به یکی از ملزومات ضروری دنیای دیجیتال مبدل شده، در برندهای مختلف اعم از اپل، سامسونگ و هواوی در وبسایت هیراد مارکت موجود است. تمامی این ساعت‌ها اورجینال بوده و بدون هیچ واسطه‌ای در این فروشگاه به فروش می‌رسند.

 

سایر محصولات

 

از سایر محصولات موجود بر روی وبسایت این مجموعه به انواع هندزفری، هدفون، هدست، و مچ بند هوشمند می‌توان اشاره کرد. همانطور که گفته شد، تمامی این محصولات اورجینال بوده و ساخت معروف‌ترین کمپانی‌های دنیا هستند. علاوه‌بر این موارد، لوازم جانبی آن‌ها نیز اعم از کاور، گلس، شارژر و غیره در هیراد مارکت به صورت کاملا اورجینال و با بهترین کیفیت موجود قابل خرید هستند. بنابراین در صورت نیاز به هرگونه محصول دیجیتال یا لوازم جانبی مربوطه، کافیست از طریق وبسایت هیراد مارکت اقدام به ثبت سفارش کرده و خریدی بدون پشیمانی را تجربه نمایید.

 

 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا