درخواست چمران برای تغییر پیمانکاران حوزه خدمات شهری/ هنوز تمییزی را در شهر احساس نکردیم

 

رئیس شورای شهر تهران گفت: بسیاری از پیمانکاران خدمات شهری باید تغییر کنند و یا روش‌های خود را اصلاح کنند متاسفانه ما هنوز تمییزی را آنگونه که باید در شهر احساس نکردیم.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر پس از ارائه گزارشی در خصوص مشکلات محله امامزاده عبدالله در کنار فرودگاه مهرآباد گفت: سالهاست که اهالی این محل از این مشکل رنج می‌برند و لرزش‌ها و صدای برخاستن هواپیما از فرودگاه آنقدر وحشتناک بود که من در دوران سربازی که در پادگان جی گذراندم خاطرم هست یکی از سربازان ساعت ده شب از وحشت این صدا از تخت پایین افتاد و پایش شکست که در سال‌های پیش محدودیت‌های برای پرواز شب در این فرودگاه تصویب شد.

 

او همچنین به بلاتکلیف بودن بزرگراه یادگار امام اشاره کرد و گفت: این بزرگراه می‌تواند یکی از مسیرهای شمال به جنوب تهران باشد  اما طی ۴ سال گذشته رها و به فراموشی سپرده شد.

 

رئیس شورای شهر همچنین در واکنش به چالش رفت و روب در این محل گفت: بسیاری از پیمانکاران خدمات شهری باید تغییر کنند و یا روش‌های خود را اصلاح کنند متاسفانه ما هنوز تمیزی را آنگونه که باید در شهر احساس نکردیم.

 

او تاکید کرد: مردم باید تغییر در نظافت شهر را احساس کنند اما هنوز این تحول ایجاد نشده و رها شدگی گذشته وجود دارد و مردم نیز شاکی هستند.

 


انتهای پیام/

بهره‌گیری از نظرات تخصصی سمن‌ها در تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا