امکانات و قابلیت‌های سیستم تلفنی ویپ چیست؟

 

شاید برای خرید سیستم تلفنی جدید بین سانترال و ویپ شک داشته باشید! امروز ما قصد داریم شک شما را به یقین تبدیل کنیم.


با یک انتخاب منطقی می توان از هزینه های بعدی تحمیل شده به کسب و کارمان جلوگیری کنیم. انتخاب سیستم تلفنی ویپ به دلیل اینکه در آینده همه نیازهای شما را تامین می کند و بن بستی ندارد می تواند به آزادی عمل شما در قابلیت ها و امکانات کمک کند. البته باید دقت داشته باشید که چه محصولی از چه شرکتی خریداری می کنید؟ چرا که سیستم های ویپ تا حدود زیادی وابسته به خدمات پس از فروش هستند.

 

قابلیت های شاخص ویپ کدامند؟

 

ما امروز قصد داریم شما را با امکانات ارزش افزوده سیستم ویپ آشنا کنیم. همانطور که اطلاع دارید تلفن گویا، ثبت گزارشات، ضبط مکالمات، نظرسنجی و … جزو امکانات اولیه سیستم ویپ می باشد.

 

درگاه پرداخت تلفنی

 

درگاه پرداخت تلفنی مبتنی بر تلفن گویا (IVR) یا تله پرداخت دیگر نیازی ندارد تا از شعب بانک و یا POS فروشگاهی استفاده نمائید؛ فقط با یک شماره کارت ۱۶ رقمی (عضو شتاب) و رمز دوم اینترنتی می توانید با هر شماره تلفنی پرداخت انجام دهید.

 

تصور کنید چقدر از افرادی که تمایل به پرداخت و خرید از محصولات شما را دارند دسترسی به بانک، اینترنت و ATM ندارند! راهکار چیست؟

 

بصورت معمول تلفن (موبایل و ثابت) در دسترس همگان قرار دارد و شما بدین ترتیب می توانید محصولات و خدمات خود را فروخته و از طریق سیستم پرداخت تلفنی دریافت وجه نمایید. شما از طریق سایت تلینا، هایفون و انارتل امکان تهیه این سرویس را دارید.

 

مزایای شاخص

 

    • امکان پرداخت از کلیه کارت های عضو شبکه شتاب

 

    • پرداخت از طریق تلفن ثابت و موبایل بدون نیاز به اینترنت

 

    • امکان اختصاص به اشخاص حقیقی و حقوقی

 

    • وصول و تسویه به کلیه حساب های بانکی هر شب بصورت خودکار

 

    • عدم نیاز به CVV2 و تاریخ انقضا برای پرداخت تلفنی
مشکل جدید حمل و نقل خودروهای صفر از کارخانه به شهرستان‌ها
هم اکنون بخوانید

 

    • پشتیبانی از رمز دوم ثابت و پویا

 

    • انجام تراکنش‌ها روی زیرساخت بانک ملت، پارسیان و دی با همکاری پرداخت یار رسمی بانک مرکزی

 

    • عدم نیاز به ای نماد

 

 

تماس امن (نامبر مسکینگ)

 

ایجاد امنیت برای کاربران در سیستم های برقراری تماس، عامل مهمی در افزایش اطمینان کاربران به مجموعه شماست که با استفاده از سرویس تماس امن به آن دست می یابید.

 

احتمالا بیشتر مشتریان سرویس های خدمات رسانی ترجیح می دهند شماره موبایل آن ها در اختیار افراد ناشناس قرار نگیرد و در صورت استفاده از این خدمات، دغدغه این مسئله را دارند. اینجاست که برقراری تماس امن به کمک مجموعه های خدمات رسانی می آید تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

 

اگر از تاکسی های اینترنتی استفاده کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که در صورت فعال کردن گزینه تماس امن، شماره تماس راننده به شما نشان داده نمی شود و در مقابل، راننده نیز شماره تماس شما را نمی بیند.

 

به کارگیری این سرویس باعث می شود تا طرفین کسب و کار به راحتی و با واسطه یک شماره ثابت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

 

تمامی کسب و کارهایی که ارتباطات خود با مشتری را از طریق تماس های تلفنی برقرار می کنند، می توانند از سرویس تماس امن استفاده کنند.

 

تله مشاور – پلتفرم مشاوره تلفنی در ازای پرداخت

 

590

 

سیستم مشاوره تلفنی در ازای پرداخت به شما کمک می کند مخاطبان کسب و کار خود را از راه دور بصورت تلفنی راهنمایی کنید و درآمد کسب کنید.

 

این سامانه به شما اجازه میدهد یک دفتر مجازی کامل داشته باشید و بتوانید به راحتی به شکل دورکار و در هر زمانی که وقت آزاد دارید با اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی کسب درآمد کنید.

 

به مشتریانتان اجازه دهید مدت زمان مشخصی با مشاوران شما در تماس باشند. مشتریان میتوانند پلتفرم اختصاصی خود را داشته باشند و هر زمان که خواستند تماس های ضبط شده و سوابق و مدارک خود در سامانه مجازی مشاوره تلفنی را بررسی کنند. ما این پلتفرم را در اختیار شما قرار میدهیم.

افزایش منابع و پرداخت تسهیلات بانک صادرات
هم اکنون بخوانید

 

تماس رایگان روی وب

 

فون وب امکانی است که تماس صوتی و تصویری از طریق وب و بدون هیچ نرم افزار اضافی برقرار می شود.

 

در حقیقت ما از قابلیتی به نام WebRTC استفاده می کنیم که کاربران از هر نقطه دنیا می توانند فقط با داشتن یک مرورگر (کروم، فایرفاکس و …) بتوانند با شما در تماس باشند. این امکان از طریق موبایل، تبلت، لپ تاپ، پی سی با هر سیستم عاملی امکان پذیر است.

 

دریافت و ارسال فکس اینترنتی

 

فکس، نمابر یا دورنگار به فناوری گفته می شود که یک مستند کاغذی را از طریق زیرساخت مخابراتی به صورت سیاه و سفید به طرف دیگری ارسال می کند. اکنون شما امکان ارسال فکس اینترنتی را خواهید داشت.

 

فکس چندین سال است که در اکثر نقاط دنیا بازنشسته شده است اما در کشور ۸۰ میلیونی ما هنوز طرفداران خود را دارد. استفاده از فناوری قدیمی یک نظر شخصی است و مشکلی ندارد. اما زمانی که برای استفاده از فکس از کاغذ زیادی استفاده شود، قابل قبول نیست چراکه محیط زیست متعلق به همگان است.

 

ما سعی کردیم که با استفاده از فناوری های روز استفاده از فکس سنتی را فراهم کنیم. بدین ترتیب شما با استفاده از پنل فکس اینترنتی می توانید بصورت الکترونیکی فکس را ارسال و دریافت کنید.

 

بدین ترتیب ابتدا در هزینه خرید دستگاه فکس صرفه جویی کرده و مهمتر از آن با عدم استفاده از کاغذ به حفظ محیط زیست کمک کرده اید. چنانچه بصورت روزانه از فکس استفاده می کنید این مژده را به شما می دهیم که لذت آرشیو الکترونیکی و جستجو در میان آنها، ارسال فکس حتی با یک موبایل با سرعت بالا، امکان ارسال و دریافت فکس در هرجا و مکان شما را شگفت زده خواهد کرد.

 


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا