آقای رییس‌جمهور، تا دیر نشده در تیم اقتصادی خود تجدیدنظر کنید

 

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، با انتقاد از عملکرد دولتمردان از رییس جمهور خواست تا دیر نشده در تیم اقتصادی خود تجدیدنظر کند.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، سیدمحمد مولوی در نشست علنی امروز( سه‌شنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: در ابتدا درگذشت تعدادی از جوانان رشید خوزستان در حادثه تصادف مسیر اهواز-خرمشهر-شادگان را تسلیت عرض می‌کنم خصوصا به دو عشیره اصیل البوبالد و بغلانی.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، خطاب به رییس جمهور، ادامه داد: رییس جمهور محبوب، دولتی عزیز و شریف است که قامتش را برای تقویت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب و شریف ایران اسلامی استوار نگه دارد.

 

وی تصریح کرد: بدون تردید سرفصل‌هایی نظیر امیدآفرینی، عدالت محوری، توسعه‌نگری و فسادستیزی باید از اولویت‌های دولت جنابعالی باشد. انتظار است بر ابرچالش‌های کشور تمرکز کنید و مشکلات را بر اساس آنها حل کنید. این استراتژی محقق نخواهد شد مگر نیروی انسانی متعهد و متخصص سکاندار امور اجرایی کشور باشد.

 

مولوی خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از انتصابات شما نه اهلیت لازم دارد و نه شانیت و به مصداق فذکر با صراحت اعلام می‌کنم تا دیر نشده در تیم اقتصادیتان تجدیدنظر کنید. آنها نه تنها مردانی برای تنگناهای اقتصادی نیستند بلکه در امور یومیه هم وامانده‌اند.نخواهی که ضایع شود روزگار    به ناکاردیده نفرمای کار.

 

وی اظهار کرد: دولتمردان بدانند متوجه باشند، نمایندگان محترم مجلس نه دلالند نه واسطه گرند و نه بیسواد. حواستان به اظهارنظرهایتان، به امضاهایتان و حتی پاراف‌هایتان باشد و کلام زرین امام راحل(ره) که فرمودند مجلس در راس امور است حتما تابلوی محل کارتان باشد.

تبریک ربیعی به مناسبت کسب مدال طلا توسط جواد فروغی/مدالی که به دلها چسبید
هم اکنون بخوانید

 

مولوی خطاب به وزیر نفت، عنوان کرد: گمانم بر این بود که مشتاقانه برای اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران گامی برمی‌دارید ولی متاسفانه آنچه امروز و این مدت شنیدیم جز بی‌حرمتی، بی‌توجهی و بی‌مسئولیتی چیزی دیگری نبود، با کدام شروط سن، مدرک و معدل را از کجا پیدا کردید؟ چرا قانون را سلیقه‌ای تفسیر می‌کنید این انتظار می‌رفت که شما نفر اولی این موضوع باشید، اگر ما هم می‌دانستیم حتما، هم قد، هم وزن و هم رنگتان را در رای اعتماد لحاظ می‌کردیم تا دیر نشده تا خاطره مجلس برای شما تلخ نشود، سریعا اقدام کنید.

 

وی افزود: و اما سر صحبتی دارم با جناب آقای رییس جمهور، انتظار دارم به وزیر راه دستور دهید از اتاق خود خارج شود و جاده‌های مرگبار خوزستان را نگاهی بکند. این همه تولید و ثروت، خوزستان که گدا نیست، خوزستان پولساز است.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: آقای بی‌اعتماد نو به نقل از برنامه در بودجه، شما کافی است بجای دو دستتان که در جیب خوزستان باشد، یک دستتان را بیرون آورید، ببینید وضع خوزستان چه خواهد شد.

 

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آقای سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد بداند و بفهمد اینجا پادگان نیست، فکر کرده است منطقه آزاد اروند مردم آبادان و خرمشهر را بدبخت کرد و رفتار تو دو برابر به خوزستان و آبادان صدمه می‌زند. مطمئن باش اینجا مردانی هستند که اجازه به شما و امثال شما نخواهند داد، بیا فساد منطقه آزاد را جمع کن، چرا آدم می‌فرستی با ما لابی کنی و از ما پست بگیری. اگر نه من مصداقش را دارم، مرد است همینجا شهادت بدهد. با انقلابی‌گری و این رفتار آمده‌ای تا آبادان و خرمشهر را نابود کنی. مطمئن باش آه مردم خوزستان و آبادان گریبانگیرت خواهد شد.

حمایت از عربستان در مقابل ایران برای ما مهم است
هم اکنون بخوانید

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا