ملت همیشه به وظیفه خود، خوب عمل کرده است/ مسئولان نتوانستند وظایف خود را انجام دهند

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت همیشه به وظیفه خود خوب عمل کرده و آنجا که خوب عمل نکردند مسئولان هستند. در واقع مسئولان نتوانستند به وظایف خود عمل کنند.


به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری خود که صبح امروز ۶ دی ماه در آستانه دهه بصیرت برگزار شد، گفت: در روزهای گذشته بیانات امام را مرور می‌کردم. امام به مناسبت ششمین پیروزی انقلاب در بیانیه‌ای فرمودند؛ انقلاب اسلامی مناسبت غرب و شرق را با مشکل مواجه کرد. انقلاب اسلامی بدون اتکا به شرق و غرب به وقوع پیوست و پیروز شد. همه تصور می‌کردند انقلاب نوپا بدن اتکا به غرب و شرق نمی‌تواند تدوام داشته باشد.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به استبداد و استکبار بود. آن‌ها نظام سرمایه داری هستند که در قالب انسان دوستی و حقوق بشر جلادی و ظلم می‌کنند. برای مقابله با انقلاب اسلامی انواع دسیسه‌ها از حوادث خیابانی در اوایل انقلاب گرفته تا تقویت جریان خلق توده، کمونیست‌ها، جنگ هشت‌ساله و جریان‌های ضدانقلاب را اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی کرد و انقلاب در مقابل همه اینها پیروز شد.

 

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: آنها تاکتیک خود را تغییر داده و جنگ نرم را برای تغییر مردم و تهی کردن نظام اسلامی از ارزش و نفوذ در مدیران آغاز کردند  و به ارتحال امام امید بستند و اعتماد نو به نقل از برنامه ده‌ساله را اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی کرده و غائله ۷۸ را ایجاد کردند. این غائله با حضور مردم خنثی شد و دشمنان برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد نو به نقل از برنامه ده‌ساله دیگری را اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی کردند.

اعزام تیم آنست به محل سقوط بهمن در طالقان
هم اکنون بخوانید

 

وی با اشاره به حماسه نهم دی تصریح کرد: دشمنان با همراهی که از سوی افراد پیاده شده از قطار انقلاب نیز داشتند اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی کردند. در آن سال‌ها برای اولین بار در تبلیغات انتخاباتی از رنگ هم استفاده شد و تغییر جهت داد. معتقدم دشمن با تابلوی خودی و با استفاده از افرادی که اسم یار امام را داشتند با مدل انقلاب مخملی و ایجاد فضای فتنه‌آلود که تشخیص حق از باطل مشکل بود به میدان آمد.

 

او ادامه داد: در همان روزها شعارهای ساختارشکنانه را شاهد بودیم و دیدیم که قبل از شمارش آرا اعلام پیروزی کرده و بعد از اینکه رای نیاوردند نظام را به تقلب در انتخابات متهم کردند. نظام خویشتنداری کرد و حوصله به خرج داد تا مردم صف خود را از آن‌ها جدا کردند. مراسم نهم دی بدون اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی و خودجوش از سوی مردم شکل گرفت، مردم هر جا به میدان آمدند خودشان مدیریت کردند.

 

حجت الاسلام ادیانی خاطرنشان خاطرنشان کرد: کیلومترها جمعیت در آن روز موج می‌زد و حماسه نهم دی همه فتنه فنته گران را شست و از بین برد و بر همه دشمنان داخلی و خارجی پیروز شد و در تاریخ ماندگار شد. نهم دی دارای دو ویژگی  است یکی حضور مردم که تعیین کننده است و دوم بروز و ظهور ایمان مردم و عشق مردم به رهبری و نظام بود.

 

وی ادامه داد: ملت همیشه به وظیفه خود خوب عمل کرده و آنجا که خوب عمل نکردند مسئولان هستند. در واقع مسئولان نتوانستند به وظایف خود عمل کنند.

درخواست ستاد کرونا از مردم برای پرهیز از سفر در تعطیلات پیش‌رو
هم اکنون بخوانید

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی قهرمان ملی، منطقه‌ای و جهانی است شهید سلیمانی یک مکتب است و زنده نگه داشتن یاد و کلام او زنده نگه داشتن مکتب است و انتظامی جمهوری اسلامی اسلامی خود را از این توفیق بزرگ محروم نمی‌کند. یاد او یاد خدا است و یاد گذشتن از خود و فدا شدن برای مردم است و ما هر چقدر سلوک او را در مجموعه انتظامی برقرار کنیم از برکات آن برخوردار می‌شویم. گرامی داشت نام و مکتب او تاثیر مثبتی در شتاب بخشیدن انتظامی برای حرکت رو به جلو خواهد داشت از همین رو در تمام مقرهای انتظامی در حد بضاعت‌مان اعتماد نو به نقل از برنامه برگزار خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: سازمان عقیدتی سیاسی سازمان اداری نیست، بلکه کار روحانی در سازمان عقیدتی دعوت به خیر است.

 

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا