اهتمام دولت و مجلس به مجموعه انتظامی و تاثیر آن در ماموریت‌ها

 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گستردگی و تنوع ماموریتی مجموعه انتظامی گفت: خواستار اهتمام ویژه دولت مردمی و مجلس انقلابی به رفع مشکلات موجود و مجموعه انتظامی هستیم چراکه در اجرای مطلوب ماموریت ها تاثیرگذار خواهد بود.


به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد نو به نقل از ایلنا، امروز مجمع نمایندگان گیلان با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور برگزار شد. در این مجمع در خصوص چالش های فرماندهی مرزبانی استان گیلان، انسداد و کنترل مرزها، مبارزه با قاچاق کالا، تجهیزات گمرک، رسیدگی به مناطق حادثه خیز و تجهیزات جاده‌ای، بررسی نقاط قوت، ضعف و فرصت ها در مجموعه انتظامی و … بحث و تبادل نظر شد.

 

اهتمام ویژه نمایندگان مردم در مجلس به رفع مشکلات

 

سردار حسین اشتری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی (ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س)، گفت: از حضور تمامی نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی استان و معاونان آنها تشکر و قدردانی می کنم و این حضور نشان دهنده دغدغه مند بودن این عزیزان نسبت به مشکلات مردم است و انصافا مطالب خوبی در این جلسه مطرح شد.

 

وی در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی نگران مشکلات مردم و همچنین درصدد رفع آنها هستند ضمن اینکه این عزیزان از همکاران ما در مجموعه انتظامی در استان حمایت می کنند؛ بحمداله هر روز شاهد اهتمام ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته نسبت به موضوعات امنیتی و … هستیم.

تلفات کروناویروس به ۶۳۶ نفر رسید
هم اکنون بخوانید

 

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌ها به واسطه ارتباط مستقیمی که با مردم آن شهرستان دارند به خوبی به مشکلات مردم اشراف دارند و سریع‌تر می‌توانند به موضوعات مطرح شده رسیدگی کنند؛ خواهش ما این است نمایندگان عزیز در کمیسیون های مختلف بیش از پیش به رفع مشکلات موجود اهتمام داشته باشند.

 

گستردگی و تنوع ماموریتی در مجموعه انتظامی

 

سردار اشتری با تاکید بر اینکه انتظار ما از نمایندگان مجلس دفاع جانانه از مجموعه انتظامی است، تصریح کرد: با توجه به گستردگی و تنوع ماموریتی در مجموعه انتظامی خواهان تجهیزات در کلانتری و پاسگاه‌ها هستیم؛ هر چقدر این مراکز دارای تجهیزات بیشتر و به روزتری باشند و دولت و مجلس نیز اهتمام ویژه به این موضوع داشته باشند، قطعا در اجرای ماموریت ها تاثیرگذار و در راستای ارائه خدمت رسانی بهتر، به نفع مردم خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: امروز با وجود هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز (خشکی و آبی) شاهد حضور قدرتمندانه و قاطعانه مرزبانان در مرزها هستیم، اما لازم است که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” بیش از پیش به مرزها اهتمام و تجهیزات لازم نیز فراهم شود.

 

افزایش اعتماد مردم

 

سردار اشتری با اشاره به رضایت مقام معظم رهبری از مجموعه انتظامی به دنبال عملکرد مطلوب این مجموعه گفت: امروز بحمداله براساس نظرسنجی های انجام شده اعتماد مردم به مجموعه انتظامی افزایش یافته و مجموعه پلیس دارای جایگاه مطلوبی در کشور است؛ بنابراین در راستای رضایتمندی بیشتر مقام معظم رهبری و همچنین ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی بایستی بیش از پیش تلاش کنیم و در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم لحظه ای غفلت نکنیم.

آیا استفاده از ماسک در خانه ضرورت دارد؟
هم اکنون بخوانید

 

وی در ادامه تاکید کرد: اگر مجموعه انتظامی در تمامی ابعاد تقویت شود، قطعا در انجام مطلوب ماموریت ها در سراسر کشور تاثیرگذار خواهد بود؛ هر چقدر به مجموعه انتظامی توجه شود تاثیر مستقیمی در امنیت نیز خواهد داشت.

 

رسیدگی به معیشت کارکنان

 

وی در ادامه با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی کارکنان همچنان از اولویت‌هاست، عنوان کرد: مقام معظم رهبری کارکنان مجموعه انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله نامیده‌اند که تقدیم شهدای نیروی انتظامی گواه  بر این ادعا است.

 

وی تاکید کرد: از این رو لازم است که بیش از پیش به معیشت کارکنان توجه و در راستای رفع مشکلات آن ها اهتمام ویژه شود؛ کارکنان مجموعه انتظامی شبانه روز در حال خدمت رسانی و برقراری نظم و امنیت و تداوم آن در کشور هستند، قطعا اگر مشکلات معیشتی کارکنان رفع شود در اجرای مطلوب ماموریت‌ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

 

هوشمندسازی پلیس

 

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی کشور به موضوع هوشمندسازی پلیس و اهمیت آن نیز اشاره کرد و گفت: بحمداله طی چند سال گذشته اقدامات مطلوب و شایسته ای در حوزه هوشمندسازی پلیس انجام شده است که تا سال آینده به دنبال انجام بسیاری از کارها شاهد نتایج مطلوبی خواهیم بود؛ لازم است که در این حوزه نیز تمامی زیرساخت ها برای ارائه خدمت رسانی فراهم شود.

 

فرمانده انتظامی پایتخت در پایان تاکید کرد: با توجه به موضوعاتی که در این مجمع مطرح شد انتظار ما این است که مجلس انقلابی و دولت مردمی بیش از پیش در راستای حل مشکلات ما را یاری کنند؛ امیدواریم مشکلات موجود توسط مسئولان مربوطه رفع و سبب خیر و برکت برای مردم شود.

 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یک =

دکمه بازگشت به بالا