جداسازی واگن زنان در قطار‌های شهری انگلیس، نشانه‌ تمایلات به زیست عفیفانه است


جداسازی واگن زنان در قطار‌های شهری انگلیس، نشانه‌ تمایلات به زیست عفیفانه است

مسئول سازمان بسیج زنان با بیان اینکه علیرغم تلاش شرکت‌های فیلم‌سازی صهیونیستی اما باز هم اقبال از عفاف و حجاب در جهان فروکش نکرده است، گفـت: جامعه جهانی به سمتی پیش می‌رود که انتخاب خودش را مبتنی بر رعایت عفاف و حجاب و زیست عفیفانه قرار داده است.

به گزاش اعتماد نو به نقل از ایلنا، نشست بین المللی عفاف و حجاب با محوریت بشارت تمدن ساز در مسیر آینده جهان با حضور مینا بیابانی مسئول سازمان بسیج زنان، سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، شارلی اونیه نماینده مسیحیان در مجلس شورای اسلامی و طاهره همیز استاد دانشگاه و حوزه در سالن شهید سلیمانی واقع در مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) برگزار شد. 

مینا بیابانی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد این هستیم که علی رغم تلاش‌های دشمنان اسلام زنان دنیا به رعایت حجاب وعفاف و زیست عفیفانه در جامعه روی آورده‌اند. تصریح کرد: علی‌رغم تلاش شرکت‌های فیلم‌سازی صهیونیستی تلاش‌های بسیاری جهت مخدوش کردن چهره‌ی زنان محجبه داشته‌اند و زنان محجبه را به عنوان کلاهبردار یا در نقش جاسوس بین الملل نشان می‌دهند، اما باز هم اقبال از عفاف و حجاب در جهان فروکش نکرده است. 

وی ادامه داد: در سال۲۰۱۲ در کشور مصر دقیقا بعد از فروپاشی پادشاهی حسنی مبارک شاهد هستیم که یکی از گویندگان خبر برای اولین بار با حجاب مقابل دوربین رفت و در سال ۲۰۱۶ در تورنتو کانادا هم یک گزارشگر زن با حجاب به مقابل دوربین خبری رفت. 

بیابانی به جداسازی واگن زنان در قطار‌های شهری انگلیس اشاره کرد و گفت: این جداسازی‌ها نشانه‌ی تمایلات به زیست عفیفانه و زندگی در اجتماع همراه با حجاب است. 

حاج قاسم؛ فراتر از مرزبندی‌های سیاسی
هم اکنون بخوانید

وی خاطرنشان کرد: زن ایرانی عمر خود را در احترام و آسایش و امنیت به سر می‌برد اما در مقابل آن، زنان آمریکایی احساس ناامنی را تجربه می‌کنند. 

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان با اشاره به جنبش‌های خویشتنداری که قائل به حریم بین زن و مرد هستند، مطرح کرد: هرساله در آمریکا مجامعی توسط این جنبش‌ها برگزار می‌شود که زنان و دخترانی که معتقد به زیست عفیفانه هستند در این مجامع شرکت می‌کنند. 

بیابانی در پایان افزود: جامعه جهانی به سمتی پیش می‌رود که انتخاب خودش را مبتنی بر رعایت عفاف و حجاب و زیست عفیفانه قرار داده است و این گفتمان تمدن ساز، در مسیر آینده جهان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا