«محمدمهدی جوادیان زاده» مدیر عامل شرکت آب منطقهای یزد در این مراسم با اشاره به اقدام زیبای شرکتهای«شتاب دهنده پیشگامان» و «استارتاپ اسپاد» که در زمینه هوشمندسازی کسب و کارهای سنتی فعالیت دارند، گفت: از جمله اعتماد نو به نقل از برنامههایی که در دستور کار شرکت آب منطقه ای قرار گرفته، استفاده از فنآوریهای نوین در زمینه فرهنگسازی در بخش آب است.
وی با بیان این که این شرکتها در زمینه ساخت اپلیکیشن، طراحی سایت، تولید و بازاریابی محتوا، مدیریت شبکههای اجتماعی و اخیراً VR وAR به معنی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت میکنند، افزود: اقدام مهم و نوین این شرکت میتواند ما را در پیشبرد اعتماد نو به نقل از برنامه های فرهنگسازی در زمینه آب و مصرف آن یاری کند.
جوادیانزاده افزود: این تکنولوژی که اعتماد نو به نقل از برنامه آغازین آن در موزه آب انجام شده و گردشگر میتواند با زدن عینکهای مخصوص، در موقعیت کاملتری از موزه آب قرار گرفته و نقطه به نقطه موزه را به صورت کامل ببیند و با وجود یک راهنما بر اطلاعات هر چه بیشتر گردشگر بیافزاید، در جذب گردشگران نیز میتواند بسیار موثر واقع شود.
به گزارش ایناو به نقل از روابط عمومی آب منطقهای یزد، این مسئول همچنین به دیگر مزایای این طرح اشاره کرد و گفت: با داشتن این عینکهای طراحی شده در هر فضا و مکانی حتی در منزل می توانید به هر نقطهای سفر و به صورت ۳۶۰ درجه آنجا را مشاهده کنید.
انتهای پیام