چندین طرح و پروژه عمرانی در دانشگاه کردستان افتتاح شد

این پروژه‌ها با حضور معاون اداری مالی وزیر علوم، رئیس دانشگاه کردستان و رئیس سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه کردستان افتتاح شد.

پروژه‌های افتتاح شده شامل قرائتخانه و سلف سرویس بین خوابگاهی خواهران با زیربنای ۶۹۹ مترمربع، خوابگاه پسرانه سنندج با زیربنای  ۳ هزار و ۳۷۵ متر مربع و خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد سنندج با زیربنای ۵ هزار مترمربع است.

همچنین پروژه‌های بازدید شده شامل زمین روباز ورزشی محوطه خوابگاه های خواهران به مساحت یک هزار و ۲۵۰ مترمربع است که از سال ۱۳۹۸ از محل اعتبارات ردیف متمرکز وزارتخانه شروع شده و ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. سال خاتمه پروژه سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

بازدید از زمین ورزشی فوتبال و والیبال محوطه خوابگاه مرکزی پسران به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع که از سال ۱۳۹۴ از محل اعتبارات اختصاصی و ردیف متمرکز وزارتخانه آغاز و در حال حاضر ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پیش بینی سال خاتمه پروژه سال ۱۴۰۱ است.

بازدید از خط انتقال آب جهت آبیاری فضای سبز دانشگاه از سال ۱۳۹۷ از محل اعتبارات متمرکز وزارتخانه با عنوان مدیریت سبز شروع شده و ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. سال خاتمه پروژه سال ۱۴۰۱ اعلام شده است.

بازدید از پروژه احداث و تجهیز کتابخانه مرکزی با زیربنای اجرایی ۴ هزار و ۹۰۰  مترمربع از سال ۱۳۹۱ از محل اعتبارات ملی شروع شده و ۲۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود تا سال ۱۴۰۱ خاتمه یابد.

همچنین بازدید از دانشکده صنعت و معدن قروه با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی سقز واقع در شهر سقز با زیربنای اجرایی ۳۵۰۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی و شرکت در جلسه هیات رئیسه و بازدید از عمارت مصری سنندج از دیگر اعتماد نو به نقل از برنامه‌های سفر معاون وزیر به کردستان بود.

باران پاییزی تهران
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا