سردار افشار از داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کرد


سردار افشار از داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کرد

«مهندس علیرضا افشار با تقدیم ۵۰اعتماد نو به نقل از برنامه ملی و تحول آفرین به رهبر معظم انقلاب و دولت انقلابی آینده، طی صدور بیانیه¬ای با حمایت از سید ابراهیم رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری کنارگیری کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، علیرضا افشار معاون سیاسی و معاون وزیر وزیر کشور در دولت محمود احمدی‌نژاد ضمن تقدیم ۵۰اعتماد نو به نقل از برنامه ملی و تحول آفرین به رهبر معظم انقلاب و دولت انقلابی آینده، با صدور بیانیه‌ای با اعلام حمایت از سید ابراهیم رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری کنارگیری کرد.

متن بیانیه سردار افشار به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

بیانیه انصراف از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

امروز عرصه سیاسی همچون دوران دفاع مقدس به نیروهای با بصیرت و مجاهدی نیاز دارد تا ضمن تحکیم جبهه انقلاب بتوانند دشمنان را در توطئه¬های خود برای نفوذ جریانی در هیات حاکمه نظام اسلامی ناکام سازند.

اینجانب در ابتدای ورود به رقابت¬های انتخاباتی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با صدور بیانیه¬ای از همه نامزدهای جبهه انقلاب دعوت کردم تا با رعایت منشور اخلاقی انتخابات و کنار رفتن به نفع نامزدی که از اقبال مردمی بیشتری برخوردار است و همکاری با وی به وحدت این جبهه و روی کار آمدن دولتی انقلابی و جهادی کمک کنند.

اکنون که آیت¬الله رئیسی با قرار گرفتن در صدر همه نظرسنجی¬ها و داشتن صلاحیت¬های مدیریتی برتر و الگو بودن در تواضع، ساده¬زیستی و مردم¬داری نوید شکل¬گیری دولتی کارآمد برای رفع مشکلات مردم، در همه زمینه¬های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیت¬عمومی و دیپلماسی فعال می¬دهد، وظیفه خود می¬دانم ایشان را همراهی و مساعدت نمایم.

طرح رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش درحال بررسی است
هم اکنون بخوانید

لذا با تقدیم ۵۰ اعتماد نو به نقل از برنامه ملی تحول آفرین در همه عرصه¬ها که محصول تجارب گذشته و جلسات متعدد کارشناسی هستند به محضر مقام معظم رهبری و دولت انقلابی آینده، انصراف خود را از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری اعلام می¬کنم.

با آرزوی پیروزی برای ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی

علیرضا افشار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا