ثبت نام ۱۵۰ محله کردستان در طرح مهرواره محله همدل

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان امروز شنبه (۱۱ اردیبهشت)در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی «طرح مهرواره محله همدل» را در سطح کشور اجرا می‌کند، اظهار کرد: براساس اجرای این طرح که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است، همه مردم می‌توانند با حضور فعال خود در این مهرواره شرکت کنند و با همدلی و همراهی مشکلات محله خود را رفع کنند.

وی افزود: طرح مهرواره محله همدلی در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود که براساس این طرح با بررسی مشکلات محلات مشکلات توسط خود مردم رصد و حل خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: کسانیکه در این مهرواره شرکتع کنند می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره پیامکی ۵۰۰۰۱۷۵ اپلیکیشن مهرواره محله همدلی را دریافت و مشکلات محله خود را اعلام کنند.

وی بر لزوم همکاری رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم برای اجرای این طرح تاکید و خاطرنشان کرد: محلاتی که بتوانند مشکلات خود را حل کنند با بررسی و ارزیابی توسط سازمان مرکز جوایزی دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حاتمیان افزود: نفر اول این طرح ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و نفر سوم نیز ۵۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

وی یادآور شد: تاکنون ۱۵۰ محله کردستان در راستای اجرای این طرح ثبت نام کرده‌اند که بیشترین ثبت نام‌ها مربوط به شهرستان‌های قروه، کامیاران و بیجاربوده است.

انتهای پیام

مستر کلاس نرگس آبیار در اسکاتلند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا