رژیم صهیونیستی یک پزشک را برای بررسی وضعیت سلامتی "دشمنانش" مامور کرده است

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت عبری “واللا” معروف به انتشار اخبار اطلاعاتی این رژیم، واحد جاسوسی – تکنولوژیکی رژیم صهیونیستی پزشک جدیدی را به خدمت گرفته که به صورت انحصاری ماموریت او بررسی وضعیت جسمانی و سلامتی رهبران کشورهای عربی و همچنین همسرانشان است.

این سایت افزود: این پزشک تصاویر انتشاری یا پخش شده رهبران عرب و پادشاهان کشورهای عربی و گروه‌های مقاومت فلسطین را با هدف رصد هرگونه تغییری در وضعیت جسمانی‌شان مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. نام سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در راس لیست ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد به طوری‌که این پزشک وضعیت جسمانی او را از طریق سخنرانی‌های پی در پی‌اش بررسی می‌کند.

این سایت عبری افزود، ارتش رژیم صهیونیستی وضعیت جسمانی “دشمنانش” را به شکل دقیق و ممتد مورد بررسی قرار می‌دهد تا ببیند وضعیت جسمانی‌شان خوب است یا نه،‌ آیا خوب غذا می‌خورند یا نه؟ آنها “زبان گفتار” هر رهبر و پادشاه عربی را بررسی می‌کنند ببینند آیا او رنگ پریده است یا حین صحبت عرق می‌کند یا دچار عیبی جسمانی است یا نه. این یعنی اسرائیل وضعیت جسمانی رهبران عرب و مسلمان را به طور کامل و دقیق و همه‌جانبه بررسی می‌کند.

انتهای پیام

وزیر خارجه تایوان: باید برای درگیری نظامی احتمالی با چین آماده باشیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا