مجلس یازدهم با توجه به شرایط عملکرد قابل قبولی داشته است

کمال حسین پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم در طول این ۱۰ ماه، بیان کرد: علی رغم همه مشکلاتی که مجلس یازدهم از زمان آغاز به کار خود با آن ها روبه رو بود می توان نمره قابل قبولی به عملکرد مجلس در طول این چند ماه داد. از همان روزهای ابتدایی آغاز به کار شاهد جریان سازی رسانه های خاص با اهداف معینی علیه مجلس بودیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر مجلس یازدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که شیوع ویروس کرونا کل جهان را تحت تاثیر قرار داده بود و در کنار آن با تحریم های ظالمانه آمریکا مواجه بودیم. وضعیت بازار بورس و بازار مسکن نیز با چالش های جدی روبه رو بود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر تصریح کرد: ما در طول این چند ماه با دنبال کردن طرح های متعدد مصوبه هایی برای ساماندهی بازار مسکن، بازار سرمایه، تامین نهاده های دامی و کشاورزی، کمک معیشتی به مردم در شرایط کرونایی داشتیم. در کل عملکرد مجلس بی نقص نبود اما باتوجه به شرایط ما تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت به کار بستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: اما در سال آینده باید تلاش خود را بیشتر کنیم و گام های اساسی در حوزه بهبود وضعیت معیشت مردم، اقتصاد کشور، حمایت از کشاورزان و پیشبرد پروژه های زیربنایی کشور برداریم.

انتهای پیام

ابلاغیه رهبر انقلاب اسلامی در موافقت با آزادسازی سهام عدالت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =

دکمه بازگشت به بالا