کنگره، فصل الخطاب در تعیین مسیر حزب جمهوریت است

حمیدرضا کارگر، رئیس ستاد برگزاری مجمع عمومی مجازی حزب جمهوریت ایران اسلامی به اعتماد نو گفت: مقدمات قانونی دومین کنگره سراسری حزب که با نظارت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب روز جمعه ۲۴ بهمن ماه و بصورت مجازی برگزار خواهد شد، انجام شده است .
سخنگوی حزب جمهوریت ایران اسلامی افزود : در سومین جلسه ستاد کنگره شاخص‌های ده گانه ارزیابی برای تعیین حق رأی استانها به تصویب رسید و پس از مطالعه دقیق دستورالعمل وزارت کشور در مورد برگزاری مجمع عمومی احزاب بصورت مجازی، بخاطر شرایط ویژه کرونایی کشور ، تصمیماتی برای ایجاد بسترهای لازم در این خصوص اتخاذ گردید .
عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت، تصریح کرد : پس از بروز اختلافاتی در مورد اساسنامه حزب و حرکت غیرقانونی جمعی از اعضای شورای مرکزی ، مجمع عمومی حزب می تواند فصل الخطاب در تعیین مسیر آینده حزب قرار گیرد .
کارگر ادامه داد : سهمیه برای تمامی استانها در نظر گرفته شده و اجازه نخواهیم داد برخی قانون شکنان به اسم خرد جمعی و البته باند بازی، استانی را از حضور در کنگره منع کنند. طبق قانون احزاب مجمع عمومی عالیترین مقام تصمیم گیری حزب است و باید مهمترین تصمیمات حزبی و تعیین استراتژی آینده حزب در آن مشخص و تبیین شود . لازم بذکر است در این مجمع عمومی سه بازرس اصلی و دو بازرس علی. البدل حزب هم برای یکسال انتخاب خواهند شد .

موضع‌گیری‌های آمریکا موجب علاقه‌مندی بیشتر اروپایی‌ها به همکاری با ایران شده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا