بررسی ایرادات شورای نگهبان به احکام کلی بودجه در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه


بررسی ایرادات شورای نگهبان به احکام کلی بودجه در جلسه امروز کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه

سخنگوی کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان در خصوص احکام کلی مربوط به بودجه کشور خبر داد.

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه مجلس گفت: در جلسه امروز ایرادات شورای نگهبان نسبت به مصوبه برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور با حضور طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان، کارشناسان سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه و تعدادی از نمایندگان استان‌های کم‌تر برخوردار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

نائب رئیس کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دومین نشست برای بررسی ۹ ایراد شورای نگهبان نسبت به این مصوبه بود. در این نشست هم دو بند ۷ و ۸ که مراعی مانده بود، مورد بررسی و در نهایت حذف شد.

وی افزود: برخی نمایندگان مجلس نسبت به بند ۷ طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه که مربوط به نحوه توزیع بودجه استانی بود، اعتراضاتی داشتند که در این نشست بعد از بحث و بررسی مقرر شد، این بند در این طرح حذف و بعدا با انجام کار کارشناسی بیشتر در طرح بعدی اصلاح ساختار بودجه درج شود.

خدا بخشی با بیان این‌که موضوع بررسی و تدوین طرح اصلاح ساختار بودجه یک موضوع مستمر در مجلس است، اظهار داشت:طرح‌هایی در این مورد به مرور ارائه خواهد شد، بنابراین این دو بند در حال حاضر کنار گذاشته شد. اکنون با رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به این مصوبه، گزارش آن به صحن علنی ارائه خواهد شد.

سپاه به مراکز کنترل فرماندهی آمریکا نفوذ کرده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا