مدیران لرستان برای جذب تسهیلات ماده ۱۸ و ۵۶ قانون الحاقی تلاش مضاعف داشته باشند

دکتر یحیی ابراهیمی در حاشیه جلسه شورای اداری سلسله و دلفان که در فرمانداری نورآباد برگزار شد در گفت‌وگو با ایسنا، از عدم توجه به زیرساخت‌های این دو شهرستان و وجود موانع توسعه در گذشته انتقاد کرد و افزود: رفع این موانع و مشکلات با اهتمام ویژه مجمع نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ضروری است.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اینکه بتواند موانع را مرتفع و  به سرعت توسعه در لرستان و به ویژه دو شهرستان سلسله و دلفان شتاب دهند باید از همه ظرفیت‌ها و ابزارهای قانونی موجود در کشور مانند تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق  استفاده کنند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برای جذب تسهیلات ماده ۱۸ و۵۶ قانون الحاقی برای پروژه‌های نیمه‌تمام استان تلاش و اهتمام ویژه داشته باشند.

ابراهیمی اضافه کرد: مدیران منتظر نباشند که اعتباری برای پروژه از مرکز اختصاص یابد بلکه آنان باید با هماهنگی‌های لازم با مدیریت ارشد استان و نمایندگان نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی مملکت قطعا دستگاهی موفق خواهد بود که برای جذب اعتبارات پیگیرتر و پای کار باشد.

وی عنوان کرد: با این وضعیت اعتبارات قطره چکانی در استان افتتاح یک پروژه سالیان سال به طول می‌انجامد و بارقه امید مردم از بین می‌رود و منجر به نارضایتی آنان از عملکرد مدیران خواهد شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی بر تسریع  اجرای شهرک‌های صنعتی در شهرستان های سلسله و دلفان تاکید کرد و یادآور شد: عدم پیگیری برخی مدیران برای رفع مشکلات مردم راضی کننده نیست.

شورای نگهبان صحت انتخابات را تأیید کرد
هم اکنون بخوانید

وی گفت: رسیدن به توسعه پایدار در استان و شهرستان‌های سلسله و دلفان همت مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی، مجمع نمایندگان، حمایت از بخش خصوصی را می‌طلبد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا