تداوم مکتب سردار سلیمانی ضامن رسیدن به رفاه و عدالت است

 محمدجواد محمدی نوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: منیت در سرشت او اصلا وجود نداشت و واقعا اگر جوانی وی را در خیابان می‌دید هرگز فکر نمی‌کرد او همان امین نظام و رهبری است.

وی با اشاره به مردمی بودن خلق‌وخوی سردار سلیمانی اظهار کرد: او با نگاهی عمیق به آینده کشور امید ملت‌های محروم و مظلوم مسلمانانی شد که دل در گرو حمایت انقلاب اسلامی ایران داشتند و محبوبیت وی در کشورهای عربی وحشتی در دل سران بی‌رحم اسرائیل انداخته بود و آرامش آنان را برهم زده بود.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به در پیش رو بودن سالگرد شهادت قاسم سلیمانی، گفت: اگر بخواهیم مردم را در ادامه این راه حفظ کنیم بر همه مسئولان واجب است تا راه اعتماد و خدمت به مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند چرا که در مسیر سختی قرار گرفته‌ایم که اوضاع نابسامان اقتصادی و شرایط شیوع ویروس کرونا از جمله این موارد است.

محمدی نوری تداوم راه سردار سلیمانی را استمرار پیشرفت رفاه و عدالت برشمرد و اظهار کرد: این شهادت باعث شده باشد تا جوانان بیش از گذشته با نظام و انقلاب همراه شوند و همین سبب می‌شود امید بیشتری به آینده ایران داشته باشیم.

انتهای پیام

واشنگتن گزینه دیگری غیر از بازگشت به برجام پیش رو ندارد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا