زندان از مؤثرترین عوامل در کیفیت امنیت اجتماعی است

عبدالمجید کشوری امروز ۲۴ مهرماه در دیدار با حمید کشکولی،  سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان اظهار کرد: رعایت حقوق زندانیان یک اصل انسانی و تکلیف قانونی است.

وی گفت: هر آنچه امروز در زندان‌های لرستان در حال انجام است برای حفظ حقوق و تکریم زندانیان و خانواده‌های آنان بوده و  معتقدیم این خدمات باید به لحاظ کیفی و کمی ارتقاء یابند.

مدیرکل زندان‌های لرستان زندان را یکی از مؤثرترین عوامل در کیفیت امنیت اجتماعی برشمرد و افزود : هر چند عمیقاً به توسعه زندان‌ها علاقه‌مند نیستیم اما زندان به‌عنوان  یک ضرورت اجتماعی باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

مدیرکل زندان‌های لرستان از زندان الیگودرز به‌عنوان یک پروژه ملی یاد کرد و یادآور شد: این پروژه که در حال حاضر با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت کاری در حال احداث است نیازمند تسریع در تخصیص اعتبارات مصوب است تا در زمان پیش بینی شده به بهره‌برداری برسد.

در ادامه این دیدار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های مستمر اداره کل زندان‌های استان در بهبود وضعیت این مراکز، بر لزوم بهبود وضعیت زندان‌ها تأکید کرد.

کشکولی اظهار کرد: پروژه زندان الیگودرز به‌عنوان یک طرح ملی می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقاء امنیت و کیفیت خدمات زندانبانی ایفا کند.

انتهای پیام

رژیم غذایی ناسالم، رانندگی خطرناک را افزایش می‌دهد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

دکمه بازگشت به بالا