ادامه واکنش‌ها به ناکامی آمریکا در برابر ایران/ فرمایشات رهبر انقلاب درباره مدبرانه بودن پذیرش قطعنامه ۵۹۸/ تایید صحت مرحله دوم انتخابات مجلس/ حضور فعال جامعه روحانیت در انتخابات ۱۴۰۰


ادامه واکنش‌ها به ناکامی آمریکا در برابر ایران/ فرمایشات رهبر انقلاب درباره مدبرانه بودن پذیرش قطعنامه ۵۹۸/ تایید صحت مرحله دوم انتخابات مجلس/ حضور فعال جامعه روحانیت در انتخابات ۱۴۰۰

برگزاری بیش از ۲۶ هزار اعتماد نو به نقل از برنامه به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم»، تأیید صحت مرحله دوم انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان، ادامه واکنش‌ها به ناکامی آمریکا در برابر ایران، فرمایشات رهبر انقلاب درباره مدبرانه بودن پذیر قطعنامه ۵۹۸ و حضور فعال جامعه روحانیت در انتخابات ۱۴۰۰ بخشی از عناوین اخبار مهم سرویس سیاسی امروز بود.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، اهم اخبار سیاسی امروز، دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹به شرح زیر است:

برخی‌ تلاش دارند دفاع مقدس را به بی‌تدبیری متهم کنند/ قبول قطعنامه ۵۹۸ از سوی امام (ره) مدبرانه بود

در آستانه هفته دفاع مقدس، رهبر انقلاب به صورت ویدیو کنفرانس در جمع یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس حاضر و سخنرانی کردند.

آمریکا در سیاست خارجی منزوی شده است/ ترامپ می‌خواهد از افزایش تنش برای پیروزی در انتخابات استفاده کند/ او نمی‌تواند تهدیدهایش را علیه ایران عملی کند

مقام سابق آمریکایی بر انزوای این کشور در سیاست خارجی تاکید کرد‌ و گفت: فکر نمی‌کنم ترامپ به فکر عملی ساختن تهدیدهایش در مورد آغاز جنگ با ایران باشد‌؛ او این را نه می‌خواهد و نه می‌تواند.

اصلاح‌طلبان از حق حضور خود در انتخابات استفاده کنند/ اصولگرایان به سمت رییس‌جمهوری پخته با کابینه جوان می‌روند/ جامعه روحانیت در انتخابات حضور فعال خواهد داشت

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رییس جمهور آینده باید فردی باشد که بتواند وضعیت اقتصادی کشور را متحول کند و تغییر دهد، بدیهی است که شرایط کنونی اصلا قابل قبول توده مردم نیست، بخش عمده‌ای از مردم در فشار هستند.

برگزاری بیش از ۲۶ هزار اعتماد نو به نقل از برنامه به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم»

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حضور مقام معظم رهبری به ارائه گزارش از اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها، تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته به منظور حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین اعتماد نو به نقل از برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، پرداخت.

رفع مشکلات داخلی در گرو روحیه جهادی است/ رفتار امروز آمریکایی‌ها در قبال توافقات پیشین، نقض فاحش «حقوق بین الملل» است

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در هر بخش که روحیه جهادی به میان آمده، گره‌گ

صحت مرحله دوم انتخابات مجلس به تایید شورای نگهبان رسید

سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد.

ادعای آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم‌ها علیه ایران فاقد اثر حقوقی است
هم اکنون بخوانید

کشورهای عضو آژانس خرابکاری نطنز را محکوم کنند

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت: اخیراً تهدیدهای جدیدی از سوی طرف‌های بدخواه توسط ابزارهای سایبری و سایر ابزارهای فناوری، مشاهده شده است. در این رابطه، به انفجار اخیر در تاسیسات هسته ای شهید احمدی روشن (نطنز) اشاره می کنم که همانطور که قبلاً هم اعلام شد، در اثر خرابکاری بود. این اقدامات خرابکارانه باید توسط آژانس و کشورهای عضو محکوم شود.

ظریف به مسکو می‌رود

وزیر خارجه ایران به روسیه می‌رود‌.

ادعاهای ترامپ بی‌شرمانه است/ هنوز فرصت برای دیپلماسی وجود دارد

نیویورک تایمز در تحلیلی به تنش میان ایران و آمریکا پرداخت و نوشت: اقدامات ایران، غیرقابل بازگشت نیست و هنوز فرصت برای دیپلماسی وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 9 =

دکمه بازگشت به بالا