دولت توجه بیشتری به اشتغال کردستان داشته باشد

ماموستا فایق رستمی، امروز پنجشنبه (۱۳شهریور) در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تقدیر از خدمات نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، فردی با اخلاق و کاردان است و در مجلس خبرگان رهبری وظایف سنگین خود را به خوبی انجام داد.

وی افزود: خداوند ما را آفریده تا وظایف محوله خود را به خوبی به جا بیاوریم و وظیفه شناس و قدرشناس باشیم.

ماموستا رستمی با اشاره به نقش مؤثر استاندار کردستان در اجرای پروژه‌های عمرانی استان عنوان کرد: دلسوزی استاندار کردستان تلاشگر در ایجاد پروژه‌های مهم و امنیتی در استان کردستان جای تقدیر و قدردانی را دارد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات بی‌شائبه روحانیون و ماموستایان استان کردستان به نظام و انقلاب گفت: وجود ۵۲ شهید روحانی در کردستان نشان دهنده سنگربانی ائمه از انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: با صبوری مردم کردستان دشمن نتوانسته نگاه چپ به این بخش از خاک کشور داشته باشد که نیاز است دولت نیز به امنیت و ایجاد اشتغال در مناطق کم برخوردار توجه بیشتری داشته باشد.

وی تأکید کرد: لازم است مشورت، عدالت و عمران و آبادانی این استان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه کردستان خطه‌ای است که محبت مردمانش با دین اسلام گره خورده است، عنوان کرد: استان کردستان ۱۰ هزار جانباز را تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده است.

وی در پایان یادآور شد: ما وعده می‌دهیم از حمایت حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، نماینده جدید ولی فقیه در کردستان دریغ نکنیم.

ارتباطی صمیمی بین روحانیون اهل سنت و تشیع در کردستان برقرار است

آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان در ادامه این مراسم گفت: صمیمیتی بین روحانیون تشیع و تسنن در استان کردستان ایجاد شده که شیعه یا سنی بودن برای ما اهمیتی نداشته و این ارتباطی سازنده را برای ما به وجود آورده است.

وی اظهار کرد: از رهبر انقلاب به خاطر اعتماد و عنایتشان تشکر می‌کنیم‌ که افتخار بزرگی به بنده برای نمایندگی مردم کردستان دادند و این ۱۰ سال خدمت در کردستان تاج بزرگی برای بنده بوده است.

آمریکایی‌ها با ایجاد مانع در مسیر تامین دارو و غذا نمی‌توانند مقاومت ملت ایران را بشکنند
هم اکنون بخوانید

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم استان کردستان برای من بسیار ارزشمند بوده است، افزود: اگر رهبری از خدمات بنده در استان کردستان راضی باشد یعنی خدا و امام زمان نیز راضی خواهند بود. 

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: مردم کردستان مردمانی باصفا و با وفا هستند و محبت آن‌ها مثال زدنی است. برخورد و محبت مردم استان کردستان به گونه‌ای است که هیچکس احساس غربت نمی‌کند.

وی بیان کرد: ارتباط ما با مردم موجب شد بسیاری از اطلاعات و مطالبات مردمی مستقیم‌ به گوش بنده برسد و رابطه‌ای دوستانه‌ای با ائمه جمعه استان دارم که جای افتخار برای بنده است.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: با مسئولان استانی نیز ارتباط دوستانه‌ای داشتیم چراکه وظیفه ما حمایت از دولتمردان در جهت پیشبرد توسعه استان بوده است و همیشه قدردان زحمات این خدمتگزاران هستیم.

وی با قدردانی از خدمات فرماندهان نظامی و انتظامی استان در جهت فراهم کردن امنیت استان کردستان تأکید کرد: کردستان باید آرام باشد تا مردم دچار هیچ سختی نشوند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اعلام اینکه روحانیت کردستان از لحاظ مادی در پایین‌ترین سطح جامعه و از لحاظ تاثیرگذاری نقش برجسته‌ای در جامعه دارند، افزود: در این راستا همیشه سعی داشتیم دستمزد و حقوق این عزیزان را همیشه سر ماه پرداخت کنیم.

وی به خدمات ارائه شده برای این قشر تأثیرگذار اشاره و اعلام کرد: در اعتماد نو به نقل از برنامه‌های اجرایی تلاش کردیم سطح علمی را برای علمای شیعه و سنی افزایش دهیم و همیشه سعی کرده‌ایم رابطه دوستانه و صمیمی بین‌ علمای اهل سنت و شیعه ایجاد کنیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی ادامه داد: صمیمیتی بین روحانیون تشیع و تسنن در استان کردستان ایجاد شده که شیعه یا سنی بودن برای ما اهمیتی نداشته و این ارتباطی سازنده را برای ما به وجود آورده است.

نگاهداری رئیس جدید مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی شد
هم اکنون بخوانید

وی افزود: سعی شده نگاه امنیتی از کردستان برداشته شود و بیشتر در زمینه‌های فرهنگی در کردستان کار شود.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان به راه‌اندازی سایت شافعی نیوز اشاره و اعلام کرد: با راه‌اندازی این سایت مسائل و تلاش مرکز امام شافعی کردستان به ۵ زبان زنده جهان در دسترس شافعی مذهبان قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: همچنین دارالقرآن در یک هکتار زمین در حال احداث است و ارتباطات بین‌المللی را در اقلیم و سایر کشورهای جهان گسترش دادیم و این امر موجب شده کردستان تاثیر بسزایی بر مسلمانان خارج از کشور داشته باشد.

وی اعلام کرد: خوشحالم که در ۱۰ سال گذشته توانستیم شاخص‌هایی در استان بهبود ببخشیم و از اساتید دانشگاه و سیاسیون در بخش‌های مختلف استان در مرکز مطالعات راهبردی جهت پیشرفت استان گام برداشتیم و در این بخش کارهای علمی انجام دادیم.

وی در ادامه گفت: در بحث زکات کردستان چندین بار در کشور مقام اول را کسب کرد و در زمینه امر به معروف و نهی از منکر مقامات ممتاز کشوری را دریافت کرده‌ایم.

وی به ۲۴ ساعته شدن اعتماد نو به نقل از برنامه‌های شبکه استانی کرد در مردادماه سال ۹۰ اشاره و عنوان کرد: به برکت این کار شبکه استانی توانست پربیننده‌ترین اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها را در کشور روی آنتن ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: پایگاه خبریان و اصحاب رسانه در جهت نشان دادن خدمات نظام در کردستان نقش داشتند که بسیار در زمینه فرهنگی و اجتماعی سازنده بوده است.

وی تصریح کرد: من در کردستان کاندیدای نماینده خبرگان رهبری نشدم و در زمان تبلیغات نیز به هیچ شهری برای سخنرانی نرفتم و جای افتخار است که نماینده این مردم فهیم و قدرشناس باشیم.

وی در پایان یادآور شد: همه مسئولین استانی و مردم کردستان باید کمک کننده حجت‌الاسلام پورذهبی، باشند تا پیشرفت کردستان سریعتر انجام شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شش =

دکمه بازگشت به بالا