دولت با همه مشکلات اقتصادی و تحریم، اجرای طرح‌های توسعه‌ای را متوقف نکرد

عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان دشتستان که به صورت ارتباط زنده برگزار شد اظهار کرد: در هفته دولت امسال اتفاقات مبارک و بزرگی در استان به وقوع پیوست و این در حالی بود که دولت در سخت ترین شرایط مالی قرار دارد.

وی بیان کرد: طی دو روز گذشته در کنگان، بوشهر و دشتستان بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شده که شامل طرح های بندری، آبرسانی، ساخت و واگذاری مسکن محرومین و… است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: هر چند منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیستیم اما مسیر توسعه کشور با وجود مشکلات اقتصادی و مالی متوقف نشده است.

گراوند بیان کرد: برخی اقدامات در دولت در استان بی نظیر بوده که می توان به اجرای طرح های آبرسانی، آب شیرین کن، توسعه بنادر کنگان و بوشهر اشاره کرد که از خواسته های دیرینه مردم بود و در این دولت محقق شد.

وی با اشاره به پروژه های سدسازی در استان تصریح کرد: خدمات دولت تدبیر و امید در استان در زمینه سد و سازه های آبی بی سابقه بود ودر تاریخ استان بوشهر هیچ دولتی به اندازه دولت دکتر روحانی در عرصه آب و سدسازی کار نکرده است.

استاندار بوشهر گفت: در سفر سال ۹۷ هیات دولت به استان، موافقت رئیس جمهور و اختصاص اعتبار برای توسعه اسکله کنگان محقق و در هفته دولت امسال این پروژه بزرگ آغاز شد.

گراوند گفت: همچنین در زمینه طرح های توسعه بندری، امروز به همت دولت، کشتی هایی با ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر امکان پهلوگیری دارند.

سوء تغذیه گسترده دنیا، سازمان ملل را نگران کرد
هم اکنون بخوانید

وی اضافه کرد: در زمینه درمان، بهداشت، خانه های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت کارهای بزرگی صورت گرفته ضمن اینکه پروژه مهم بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر را هم در مهرماه تکمیل و به بهره برداری خواهیم رساند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در عرصه شیوه های آبیاری نوین در استان کارهای بزرگی انجام شده به طوری که در کمتر از ۳ سال به اندازه ۲ اعتماد نو به نقل از برنامه توسعه ای کشور، در بخش آبیاری نوین استان کار انجام شده است.

گراوند گفت: همه این طرح ها نشان می دهد دولت با همه مشکلات اقتصادی و تحریم اما اجرای طرح های توسعه ای را متوقف نکرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا