ساخت دستگاه تراش دیسک ترمز خودرو در کشور

به گزارش ایسنا، آرش حسینلو، مدیر بازرگانی این شرکت ماشین سازی در توضیح عملکرد این دستگاه‌ها اظهار کرد: اگر در هنگام رانندگی در سرعت‌های پنجاه کیلومتر به بالا، هنگام ترمز کردن فرمان و ترمز خودرو لرزش داشته باشد، نشانگر این است که دیسک ترمز خودرو تاب برداشته است و لازم است تاب و لنگی دیسک ترمز با تراش دیسک ترمز برطرف شود. در روش‌های عمومی دیسک ترمز از خودرو جدا می‌شود و برای رفع تاب و لنگی به تراشکاری ارسال می‌شود. دستگاه‌های دیسک تراش این شرکت در دو شکل رومیزی و پرتابل (روکار) تولید شده است. دستگاه روکار برای تراش و رفع تاب و لنگی دیسک ترمز کلیه خودروهای سواری به شکل پرتابل بر روی خودرو نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. درواقع نیازی نیست دیسک ترمز از روی خودرو باز شده و برای تراش به تراشکار ارسال شود.

وی ادامه داد: این دستگاه به شکل درجا دو طرف دیسک ترمز را بصورت همزمان در ۱۰ دقیقه (با احتساب زمان بازوبست چرخ) تراش می‌دهد. در دستگاه دیسک تراش رومیزی تولیدی این شرکت علاوه بر تراش دیسک ترمز کلیه خودروهای باری و سواری، امکان تراش کاسه چرخ و فلایویل و همچنین سنگ زنی فلایویل بعد از تراش فراهم شده است.

حسینلو افزود: این شرکت علاوه بر تولید دستگاه‌های دیسک تراش، اقدام به طراحی و ساخت اپلیکیشن خدمت رسان کرده است. با به کار گیری این اپلیکیشن توسط مشتریان، علاوه بر معرفی محصولات شرکت امکان بهره مندی از کلیه خدمات شرکت برای مشتریان فراهم شده است.

وی ادامه داد: افزایش عمر مفید لنت ترمز، افزایش کیفیت سطح ترمزگیری در سرعت‌های مختلف، جلوگیری از خروج ارز برای خرید دستگاه‌های مشابه خارجی، کاهش چشم گیر هزینه‌های تعمیر و تعویض دیسک ترمز خودرو و امکان استفاده توسط یک فرد مبتدی در امر تعمیر به دلیل طراحی ساده از مزایای این دستگاه‌هاست.

استقرار و توسعه واحدهای صنعتی و معدنی در محدوده ۱۲۰ کیلومتری تهران تسهیل شد
هم اکنون بخوانید

بر اساس اعلام وزارت علوم، این شرکت ماشین سازی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ با استقرار در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی آغاز کرده و در حال حاضر به بیش از ۸۰۰ واحد در سطح کشور ارائه خدمات می‌کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا