آثار پیکاسو هم پاسخگوی خسارت‎‌های کرونا نیست!

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نیوزپیپر، تمامی بلیت‌های نمایشگاه «پیکاسو و کاغذ» در گالری «آکادمی سلطنتی هنر» پیش‌فروش شده است اما از آنجا که مسوولان این گالری فقط قادر به استفاده از ۲۰ درصد از ظرفیت هستند به نظر نمی‌رسد خسارت‌های مالی ناشی از تعطیلی طولانی مدت این گالری به اتمام برسد و یا جبران شود.

با بازگشایی «آکادمی سلطنتی هنر» پس از چهار ماه تعطیلی ناشی از بحران شیوع ویروس کرونا، درهای این موسسه هنری فقط چهار روز در هفته به روی مخاطبان باز خواهد بود.

همچنین حضور در این گالری از شانزدهم جولای برای عموم مردم امکان‌پذیر خواهد بود. رزرو بلیت به صورت آنلاین، استفاده از ماسک در فضای داخلی گالری، ضدعفونی کردن دست‌ها هنگام ورود به گالری و رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر الزامی خواهد بود.

با وجود استقبال مردم از بازگشایی این گالری و برگزاری نمایشگاه «پیکاسو» و با وجود حذف درآمد حاصل از کافه‌ها و رستوران‌های این موسسه، آکادمی سلطنتی هنر برخلاف موسساتی همچون «تیت» و «گالری ملی لندن» قادر به جبران خسارت‌های مالی نخواهد بود؛ چراکه بودجه این گالری به شدت به بازدیدکنندگان متکی است و این گالری تنها موسسه هنری جهان نیست که در شرایط پسا قرنطینه با آینده‌ای مبهم روبه‌رو است.

«گالری ملی لندن» به عنوان نخستین مرکز فرهنگی بزرگ بریتانیا در هشتم جولای بازگشایی شد و آکادمی سطنتی هنر دومین مرکز فرهنگی بزرگ بریتانیا است که پس از مدت‌ها تعطیلی بازگشایی شده است.

انتهای پیام

ویدئو / تپه‌های ماسه‌ای کویر شورآب سمنان
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا