نمایندگان مجلس در قبال آزادی‌های اساسی مردم مسئولند/ برخی نمایندگان مدام آزادی مردم را تهدید می‌کنند/ فاضلاب بزرگترین مشکل بندرعباس


نمایندگان مجلس در قبال آزادی‌های اساسی مردم مسئولند/ برخی نمایندگان مدام آزادی مردم را تهدید می‌کنند/ فاضلاب بزرگترین مشکل بندرعباس

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: برخی نمایندگان مجلس هیچ طرحی برای حل مشکلات مردم ندارند، اما مدام مردم را تهدید به ایجاد محدودیت در آزادی های اساسی و فکری و ایجاد محدودیت در فضای مجازی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، آبتین امیری در یکصد و هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای شهر بندر عباس،اظهار کرد: تعامل با نمایندگان مجلس اصل اساسی در حل مشکلات شهری است.

وی در نشست مشترک اعضا شورا با نمایندگان مجلس گفت: انتظار داریم نمایندگان ما از تجربه خود برای مهار نمایندگان تازه کار در مجلس استفاده کنند.

 وی افزود: امروز برخی نمایندگان بی تجربه مجلس، با موضع گیری های احساسی و بدون مطالعه خود روح و روان مردم را بهم می ریزند.

 امیری ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان خود به مناسبت هفته قوه قضاییه به رعایت حقوق عامه اشاره کردند. وظیفه یک نماینده وظیفه تنها تامین آب و برق مردم نیست، بلکه نمایندگان ملت در قبال آزادی‌های اساسی مردم هم مسئولند.

این عضو شورا بیان کرد: برخی نمایندگان مجلس هیچ طرحی برای حل مشکلات مردم ندارند، اما مدام مردم را تهدید به ایجاد محدودیت در آزادی‌های اساسی و فکری و ایجاد محدودیت در فضای مجازی می‌کنند.نمایندگان ما که تجربه بیشتری دارند باید به این نمایندگان تذکر بدهند.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس در خصوص مشکلات شهری تصریح کرد: فقدان مدیریت جامع شهری بزرگترین مشکل شورا و شهرداریهاست. اگر مدیریت جامع شهری شکل نگیرد همچنان شاهد تداخل اختیارات مسئولان خواهیم بود و در کنار آن هیچ مسئولی پاسخگوی مشکلات نیست و هرکس مشکلات خود را به گردن دیگران می اندازد.

واعظی: دولت سالانه بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان در خراسان شمالی سرمایه‌گذاری کرده است
هم اکنون بخوانید

وی عنوان کرد: مسئله فاضلاب شهری، بزرگترین مسئله شهری در بندرعباس است و دریا سرمایه امروز و نسل فردای ماست. حل این مشکل بدون یک تصمیم و حمایت ملی امکان پذیر نیست.

امیری گفت: مردم نگران کرونا هستند. یکه تازی کرونا در جامعه ما, ضعف مدیریت شعاری را در جامعه ما به نمایش گذاشت. کرونا در کنار گرانی فشار مضاعف به مردم آورده است و هیچ مسئولی ابتکار لازم را برای حل مشکل مردم ندارد.

عضو شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: نمی‌توان همواره از دولت انتظار داشت. استاندار محترم تلاش خود را می‌کند اما مجلس باید تصمیم های درست و کارشناسانه بگیرد زیرا یک دست صدا ندارد.

وی گفت: مسئله این است که بسیاری از تصمیم های مسئولان ما در چه در دولت و چه در مجلس بدون مشورت گرفته می شود و در نتیجه این تصمیم ها غالبا مشکل آفرین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =

دکمه بازگشت به بالا