رمزِ استقلال کشور در جهشِ تولید است

محمد تقی رهبر در گفت و گو با ایسنا در خصوص نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سالِ “جهشِ تولید”، ضمن تبریک سال جدید به ملت ایران و امت اسلام، اظهار کرد: فلسفه این نامگذاری این است که تا کشور به طور کامل، جهشی، همه گیر و سازنده به تولید نرسد از بیگانه بی نیاز نمی شود، بنابراین اگر بخواهیم ملت وابسته به بیگانه نباشد و کشور از نظر علمی، کشاورزی و مسائل فرهنگی استقلال واقعی داشته باشد باید تولید کشور به نقطه مطلوب برسد.

وی افزود: وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند “جهشِ تولید پِیرو رونق تولید است” به این معنا است که همه به شیوه جهشی و انقلابی تلاش کنند تا کشور از همه لحاظ و ابعاد مختلف خودکفا شود. دانشمندان ایران توانایی لازم در زمینه های مختلف پزشکی، کشاورزی، صنعتی و… دارند. بنابراین به طور پرشور برای تولید تلاش کردن، نتیجه اش قطع امید از بیگانگان می شود و در حقیقت رمز استقلال کشور در رونق و جهشِ تولید است.

امام جمعه موقت اصفهان، تصریح کرد: در سال رونق تولید در بسیاری از زمینه ها پیشرفت های زیادی داشتیم و در عرصه های علمی، صنعتی و نظامی کارهای ارزشمندی انجام شد و حال وقت آن است که در سال جدید به شکل جدی تر و انقلابی تر در عرصه تولید حضور پر رنگ تری داشته باشیم.

انتهای پیام

دستور تشکیل کارگروه حل فوری مشکلات ثبتی شرکت‌های دانش بنیان صادر شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا