خانه کارگر پیگیر حقوق کارگران آسیب دیده از کرونا خواهد بود


خانه کارگر پیگیر حقوق کارگران آسیب دیده از کرونا خواهد بود

دبیرکل خانه کارگر از پیگیری حقوق کارگران آسیب‌دیده از بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، علیرضا محجوب در پیامی فرارسیدن سال ۹۹ را تبریک گفت و خواستار بهبود وضعیت کارگران در سال جدید شد.

متن پیام دبیرکل خانه کارگر به شرح است:

حلول سال ۹۹ را به همه ایرانیان، به همه طرفداران نوروز، برگرازکنندگان و به  خصوص کارگران شریف و زحمت تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم در این ساعات اولیه شاهد خبر خوش و خوب از عرصه‌های مختلف به خصوص بیماری و ویروس مهلک کرونا باشیم.

امیدوارم که شاهد پایان این دوره سیاه و غم‌انگیز باشیم. در این روزها صدها نفر از هموطنان ما تا امروز جان‌شان را از دست دادند. هزاران نفر کارشان به بیمارستان کشیده است‌ و ممکن است بارها بیش از این در خانه بستری شده باشند و  یا علت مرگ‌شان ناشناخته باشد، به همه خانواده این عزیزان در ابتدای سال تسلیت می‌گویم و برای همه بیماران آرزوی شفای عاجل دارم.

انشالله با وجود مشکلات بهار را تمام قد و عید را به وسعت نوروز داشته باشیم؛ نوروزی که همه به او دل می‌بندیم و از ابتدای به او امید داریم و در اسفند هر سال همه کوشش‌ها را در خانه و بیرون معطوف به این روز نو و نوروز جدید می‌کنیم بتوانیم سال خوبی داشته باشیم.

امیدوارم  کارگران به یک زندگی شرافتمندانه به سرافرازی و انشالله با موفقیت در عرصه‌های مختلف خصوصا در عرصه معیشت و مزد که امروز مهم‌ترین دغدغه آن‌ها و ماست، بتوانند برسند.

سلام می‌کنم به تک تک شما، سلام می‌کنم به آحاد کارمندان شریف و سلام می‌کنم به آحاد هم‌میهنان ، هموطنان و همشهریان عزیز که انشاالله آماده باشید؛ که هر نوروز نوید دوباره ساختن است.

مشکلات اقتصادی کشور عمیق‌تر از آن است که با سطحی‌نگری و وعده بتوان آنها را کرد/ برخی در مجلس و دولت هر هفته با صحبت‌های خود، به نگرانی بیشتر جامعه دامن می‌زنند
هم اکنون بخوانید

دوباره می‌سازیم دوباره حرکت می‌کنیم و دوباره انشالله همه چیز را در سال جدید آغاز می‌کنیم.

در سال جدید دعوت می‌کنیم از همه و کارگرانی که در اثر این بیماری صدمه مالی دیدند، مزدشان احیاناً پرداخت نشده، بیمه بیکاری‌شان برقرار نشده و یا دچار مشکل شده‌اند خانه کارگر آماده است این موضوعات را رسیدگی و دنبال کند.

ما از روز اول کاری آماده هستیم این مشکلات را رسیدگی و تعقیب کنیم. امروز از همه هموطنان و کسانی که با کارگران در ارتباط هستند می‌خواهیم حقوق آنان را بپردازند و کارگران را تطیل نکنند و فداکاری کنند قراردادهای کار را استمرار ببخشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سه =

دکمه بازگشت به بالا