توضیحات معاون سیما درباره ضبط برنامه‌ها در حضور تماشاگران

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مرتضی میرباقری در توضیحاتی با اشاره به تدارک تلویزیون برای پخش اعتماد نو به نقل از برنامه‌های پرنشاط در تعطیلات پیش بینی نشده کرونایی، تاکید کرد: همکارانم در بخش های مختلف سازمان به ویژه در شبکه‌های مختلف تلویزیونی برای این تعطیلات و همچنین ایام نوروز و رمضان ۹۹ که تقریبا به هم پیوسته هستند، اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی دقیقی دارند تا مردم از همنشینی با تلویزیون در کنار خانواده بهترین بهره را ببرند.

میرباقری گفت: رسانه ملی همچون نظام سلامت کشور در خدمت مردم در مسیر مجاهده واقعی گام برمی‌دارد. همان طور که پزشکان و پرستاران در این ایام با مجاهدتی ویژه برای سلامت جسم مردم تلاش می‌کنند، همکاران ما هم برغم همه سختی‌ها کمر همت بسته اند تا علاوه بر صدها اعتماد نو به نقل از برنامه آگاهی بخش، آموزشی و پیشگیرانه تخصصی درباره کرونا، با اعتماد نو به نقل از برنامه‌هایی مفرح، سلامت روح و نشاط جمعی را نیز فراهم کنند.

وی به حضور مداوم مدیران شبکه‌ها و همکارانشان در پخش و گروه‌های مختلف تولیدی دراین ایام اشاره و گفت: تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران نامی ‌کشورمان هم اکنون و برغم برخی تهدیداتی که این ویروس منحوس برای کارها بوجود آورده است، با مجاهدتی ویژه مشغول تولید سریال های مهم و تاثیرگذار سیما هستند تا بتوانند در نوروز و رمضان و ماههای آتی لحظاتی شاد و مفرح برای مردم فراهم آورند.

میرباقری افزود: ما هیچگاه چنین شرایط فشرده ای برای رسانه ملی نداشته ایم؛ چرا که از الان تا تعطیلات نوروز کمتر از ۱۸ روز باقی است و از پایان تعطیلات نوروز تا آغاز ماه مبارک رمضان هم تقریبا بیست روز فاصله زمانی است و این کار را برای همکاران اعتماد نو به نقل از برنامه ساز ما بسیارفشرده و سخت می‌کند.

وجود 41 کارگاه فعال مرمت بناهای تاریخی در استان سمنان
هم اکنون بخوانید

معاون سیما گفت: سریال ها و اعتماد نو به نقل از برنامه‌های بزرگ تولیدی سیما در این شرایط سخت اقتصادی، با حمایت های ویژه رییس محترم سازمان به مرحله بهره برداری رسیده است. سازمان صداوسیما در کنار تلاش برای به نتیجه رسیدن این تولیدات که با هدف رضایتمندی مردم صورت می‌گیرد، همواره سلامت عوامل خود و حاضران در اعتماد نو به نقل از برنامه‌های مختلف را مورد توجه قرار داده و می دهد و هر دو را درجای خود مهم می داند.

میرباقری فراهم کردن آرامش عوامل اعتماد نو به نقل از برنامه‌های مختلف ازجمله سریال های نمایشی را اولویتی اساسی برای معاونت سیما دانست و گفت: بر همین اساس برای حفظ سلامتی این عزیزان در کنار هر اعتماد نو به نقل از برنامه تولیدی و سریال یک پزشک ویژه با امکانات تشخیصی و درمانی در نظر گرفته شده است و سلامت همکاران عزیزمان و حاضران دائم رصد می‌شود.

میرباقری عنوان کرد: تلاش ما این است تا با رعایت نکات بهداشتی و پزشکی و برخی محدودیت ها خللی در جذابیت این نوع اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها که مورد انتظار مردم است ایجاد نشود و تلویزیون همراه تر از همیشه با مخاطبان باشد.

وی حضور پزشک ویژه در محل اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها، انجام آزمایش و معاینات پیش از ورود حضار و عوامل و ضد عفونی مکرر سالن‌های ضبط اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها را از جمله تدابیر صورت گرفته برای ادامه این اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: برای حفظ سلامتی حاضران، تعداد آنها را کاهش داده ایم تا ضمن رعایت فاصله مناسب هم نکات بهداشتی و پزشکی مورد توجه قرار گیرد و هم جذابیت اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها حفظ شود.

برای عکاسی از زیر آب باید بیولوژیست باشید
هم اکنون بخوانید

میرباقری درپایان ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همکاری همه مردم و مسئولان این ایام سخت و تاریخی با موفقیت و سلامتی پشت سر گذاشته شود و مردم با آرامش و نشاط به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا